Which One Would You Hit???

- By Bossip Staff Categories: Blast From the Past, News, Would You Hit It

Posted by Bossip Staff

Slick Rick Lil Vicious

Slick Rick and Lil Vicious attended the opening of Home St Louis at The Ameristar Casino Resort Spa this weekend.

If you HAD to hit one of these colorful characters, Which One??

Slick Rick Lil Vicious 2Kim Kardashian CasinoDoug E. Fresh

Comments

  • me that's who getting drunk tonite

    WHO IN THE HELL IS LIL VICIOUS???????

  • I Stay SMH is another year older

    dunno don’t care

  • I Stay SMH is another year older

    why the blind item disappear though?

    LOL

  • I Stay SMH is another year older

    on that note…i’m outta here!

    LMMFAO

  • txshawty

    MTW…the Will post is gone lol

  • Mr O Dot is working from home

    as i said before: “they will prob take down the article after smith makes a few phone calls”

  • http://lacydpage.hi5.com lacyd (I paid my debt)

    The blind post just disappeared. I was in mid thought.

  • http://www.idontgivearatsass.com Bahama Mama IS SICK :-(

    LMMFAO @ the blind item disapper’n…DAMN they really don’t like she who shall not be named!

  • weezy

    Kim Kardashian is a nobody only the black blogs cover her b/c she has a big ass. Nice to know Rick,Vicious and Doug E Fresh are still alive and looking good.

  • me that's who getting drunk tonite

    dang it shawty, i can’t see the lil richard story you sent me, i will have t o read it when i get home i guess…..lol

  • http://lacydpage.hi5.com lacyd (I paid my debt)

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

  • Mr O Dot is working from home

    FREEDOM OF SPEECH PREVAILS

  • txshawty

    This post ain’t even worth the 100 post rule…aint no reason to stay on topic…smh.

  • Mr O Dot is working from home

    lacydizzle, can you type out that “necole b i t c h i e” stuff in several lines again …so i can copy and paste, LOl…im lazy

  • http://lacydpage.hi5.com lacyd (I paid my debt)

    You said it O Dot!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

    N I C O L E B I T C H I E!!!!!!

1 2 3 11
blog comments powered by Disqus