Rihanna: Black Girl for Sale

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Rihannapaper

Tvoi Den, a Russian paper, published a story with the following headline: “Deripaska Gave Abramovich a Black Woman for $500,000.”

The sad news is that they were referring to Rihanna and her New Year’s Eve performance. The writer didn’t bother to mention her name until the end of the second paragraph.

Damn. You would think that she was on the auction block with a headline like that.

Click here for more on this story.

Comments

  • DROCK Thee Official O-Dot March Organiza (Where Yo $25 Registration Fee Homi??

    AWWWW HELL WHY WE GOTTA START 08 WITH ALL THIS TOM F_UCKERY ISH???? RACIST, RACIST ERRYWHERE….

  • Mz_Magnificent1

    Wow…that is really sad but surprising? Naw not really…

  • Boomboomroom

    Celebs do private concerts for the super rich all the time. No big deal, but that headline is jacked up. I think they were trying to add shock value but they just wound up sounding tacky.

  • WeSSide Eviscer8r (no he din't!!!LOL!!!)))

    DROCK!!!!

    u know Rhi-Rhi don’t give a damn! that gal wants her $$$…

  • MiStYbLuE

    IT DID HAVE SHOCKED VALUE. IM SURPRISED SOMEONE WOULD THINK RIHANNA’S PERFORMANCE IS WORTH 500K. THEN AGAIN THERE IS NO ACCOUTING FOR EUROPEAN TASTE IN MUSIC.

  • Bones Jordan

    @ Boom boom, cosign.

    Rhianna looks very good in that pic. Smokin!

  • DROCK Thee Official O-Dot March Organiza (Where Yo $25 Registration Fee Homi??

    YALL KNOW PEOPLE IN ALL COUNTRIES STRAIGHT HATE BLACKWOMEN (hell alot black women hate black women….just keeping it real…no need for any hoe.sit.downs….or wtf u talking bout drock……or beyaaaatch pleazzz….) did i leave anything out???

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC

    RUN RHI RUN….NEXT THEY GONNA PUT AN APRON ON YOU THEN WHIP YOUR ASS FOR NOT COOKIN WANT.. KNOWING YOR WHITE BOYFRIENDS WONT BE RESCUING YOU

  • arasiam

    She got pimped, like the article said, she’ll learn.

  • MiStYbLuE

    THIS GIRL HAS A MONSTER FOREHEAD LOL I WAS JUST LOOKIN AT HER PICTURE LOL

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC

    WHAT THEY WANY..OOPS

    BOY I AM ROLLIN TODAY!!

  • MiStYbLuE

    @DROCK … ACTUALLY I WAS JUST IN ITALY THIS PAST SUMMER AND THE MEN OVER THERE WORSHIPPED ME AND MY FRIENDS. ITALY & PARIS ARE GREAT PLACES TO GO TO EXPERIENCE THE CULTURE, CUSISINE AND THE MEN … GERMANY IS NOTORIOUS FOR RACISM.. REMEMBER A LIL THING CALLED THE HOLOCAUST.

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC

    WANT…HE HE

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC

    DROCK!!

  • Damn

    She was paid $500,000 for one performance, I’m sure she couldn’t care less what some news article said. As long as her name was printed on the check, screw em.

1 2 3 7
blog comments powered by Disqus