Weezy’s Life Expectancy

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Weezy F. Baby

Blender Magazine predicts Lil Wayne will die in 2026 at the age of 44:

“Guns, drugs and a hot temper don’t mix. In order for Lil Wayne to increase his longevity, he needs to seriously concentrate on staying out of jail.”

These are the words from gerontologist and editor-in-chief of Age Venture News Dr. David J. Demko.  We hope Weezy makes it past the age of 44, he has a bright future ahead of him. No homo.

Source

Comments

  • Chick in Baltimore

    FIRST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!and only!!!!!!!!!!!!!!!!

  • gap & gucci

    i hate when they do that. it’s just wrong.

  • Chick in Baltimore

    I know, i wonder how if he’s read that, but at least they’re giving him his 40’s…I woulda thought they would have given him in the next year or so, damn

  • SIX Shooter (LIFTED)

    Stupid for someone to try and predict what only God knows. SMH.

  • im so pretty

    damn,wayne whats with the picture face

  • Chick in Baltimore

    I meant I wonder how he feels, if he read that, sorry…

  • im so pretty

    everyone is playing GOD nowadays,so whats is gonna be britney spears life expectancy

  • im so pretty

    what, not whats ,excuse me

  • http://www.theblackactor.com/ Baby Please

    @ im so pretty

    actually, yesterday I read a piece of an article that was saying that Associated Press has already prepared an obituary; in the event of Britney Spears’ untimely death. Because of Spears’ obvious popularity, they would want to be the first to break the story. I don’t know if there was any truth to this or not.

    http://www.theblackactor.com

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC SCRATCH MY AZZ PUH-LEASE

    LOL!! EVERY TIME I SEE THAT PIC…I THINK OF HIM DEVOURING A COYOTE IN THE WOODS…

  • http://www.myspace.com/150821702 Bankable P

    You would think they would do Winehouse before Spears but ok. And why is this guy soooo concerned with Weezy. Why didn’t he predict some of these other celebs who are so prominent in the news with their drug addictions??

  • http://gorgeousblackwomen.blogspot.com/ **GorgeousBlackWomen**

    Add money (access to lots of excess) and promiscuity (HIV/AIDS risk increases) to that equation doc. They should use this as a Scared Straight tactic. Tell Amy Winehouse her expected life expectancy is 24.5 (a 2 or 3 months from now) and I’m sure she’d at least make a real effort to get it together.

  • T-Real

    @ Six Shooter

    I agree with you!

  • gap & gucci

    @ pretty

    some magazine did britney and they said she’d died before she was 30, lindsday lohan before she’s 26

    it’s just a mean game, if you ask me

  • http://www.theblackactor.com/ Baby Please

    @ Just Sit and Be Pretty

    I thought the “no homo” remark was odd.

    :)

  • http://www.myspace.com/serpicofilms Silly Blanks

    I think Serpico is going to shoot his next music video. Check him out at http://www.myspace.com/serpicofilms

  • gap & gucci

    that’s so random for them to focus on him when amy and brit are struting around hollyweird coked up as we speak

  • im so pretty

    @ GAP&GUCCI and baby please,thanks for informing me about ms spears,my gosh that is scary for someone to predict that type of info.

  • so damn cute

    he really looks like a dirty rodent…..

  • Lauren

    What the hell was that NO HOMO about?

  • I'm just me

    WHERE DO THEY GET THIS TYPE OF STUFF FROM??? ANYONE CAN GO AT ANYTIME…WHY IS THIS NEWS…

  • MissDee

    just a little bit off the subject, o.k…. not a little, but more important than “Weezel”… if yall haven’t bought that new Raheem Devaughn yet, you should get it… it’s nice!

  • MissDee

    lol@ Bones’ screen name… good for you! lol

  • http://www.myspace.com/canonlyb_ashley Lady

    Sigh.. I guess theyre just trying to fill up the page w/ this article.. No one can predict ur life expectancy unless ur terminally ill or Brittany Winehouse..

  • gap & gucci

    lauren, i guess they couldn’t be hopeful of weezy’s career without seeming like a dick-rider. so it’s like, “i don’t love him or anything, but i’m kinda rootin for him” lol

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus