Rainbow Bright

- By Bossip Staff Categories: Dude-Where is My Stylist?, News

Posted by Bossip Staff

Keyshia Cole How She Move

Here is a shot of Keyshia Cole at the handprint ceremony of her new movie “How She Move” in NYC. Nice to see Keyshia looking happy, but what’s up with ole girl rockin those combat boots (see thumbnail). Not a good look.

Rutina WesleyTre Armstrong

Images via WENN

More Stories From Bossip

Comments

  • Nikki

    Mexicano KC!!!

  • http://www.impawards.com/1991/posters/five_heartbeats.jpg Bruh' Man

    Why is the girl in the combat boots wearin a dress made from holiday wrapping paper? Or is it rainbow window tint? I’m not sure, but its a hot mess.

  • 6 Figgas aka Knotx

    KC’s new album is kinda fly, but unfortunately she’ll never be a dime. She already looks 40+ years old for Chrissake…

  • Reformed GammaRay

    she does look happy!

    uurr..rutina..whats going on hun? lord, she bout to stomp the yard on them hoes..

  • Nikki

    WTF and Who the f*ck Rutina?

  • http://www.gravatar.com MzGA

    I think she looks cute…….

  • ~*~IslandNik~*~

    they look more like rainboots.. hehe cute tho!! lol

  • bree

    Rutina must have a vision problem..she was wearing something funky on TRL as well..

    Keyshia’s boots look like a highlighter

  • Reformed GammaRay

    why she look 40+ 6 Fig?

  • FI - 504 - FUM

    I LIKE EVERYTHING SHE HAS ON BUT THEY DON’T LIKE BEING TOGETHER…..AND I DON’T EITHER.

  • ~*~IslandNik~*~

    question?? were their stylists sick???

    who tol her she could leave home without a bang??? Tre is wrong for that….

    why is Rutina *weird name* look like shes gettin ready to collect the trash…??? those boots r not cute!!…for men or for women..

    keyshia:”girl im finna wear neon yellow boots to match the 2 stripes of yellow in my shawl i’ll b killin em”… rite!

  • The Original Ebony

    is there a conspiracy to embarass the hell outta me as a BLACK WOMAN? wtf is going on..most of the celebrates look like Puppets.

  • The Original Ebony

    is Keshia on them rocks?

  • Dalia

    Trey Armstrong’s weave is still running from her forehead.

    Why doesn’t this heifer wear bangs?

  • http://www.mochacity.com/stilettosnsmiles StilettosnSmiles

    Keyisha Cole never looks good…she always looks like she jumped straight out of the hood..I know she is from the hood but DAMN GINA!! She really needs Misa Hylton to help her the hell out!! THE other two do not even get a comment!! SMDH!!

  • http://myspace.com/keifk Keif K

    she could still get it

    myspace.com/keifk

  • FI - 504 - FUM

    RUBIE RUBIE MAE !!!!!

    I MISS YA & YO COUNTRY GRAV-EE !!

  • jojo

    Rainbow Brit of the Ghetto.

  • 6 Figgas aka Knotx

    @ kzz & reformed

    Aiight. 40+ was a lil’ harsh, but I was in a foul mood. Now that I’ve had my caffeine hit, I’ll revise that to 35+. But she ain’t no dime… too ruff ’round the edges…

  • Free

    “Keyshia’s boots look like a highlighter”

    lmao @ bree – exactly!

  • Carla07

    Oh my gosh. I don’t know who these chicks are, but someone needs to help them NOW. They look a hot mess. The checks from the movie must hadn’t come in yet.

  • Harlem Chic

    What kind of red carpet premiere are they at?….with that dingy ass grey carpet. Oh yeah….Key lo lo’s baby teeth are killing me…

  • Soul Cry

    …what is up with the outfits…?

  • Reformed GammaRay

    @ 6 Fig, oh u str8t..so if she was sweet, she’d be a dime? u noticed u can tell some ppl mean by just they face? just look all hard in the face..just mean

    glad I’m sweet! lol

  • just fine

    poor thing probably still wouldnt be able to dress if misa helped her…. she has a tacky aura

1 2 3
blog comments powered by Disqus