Flavor of Love is Back

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Flavor Flav..

So once again it starts, the alleged final season of Flavor of Love, where people who choose to watch will have to stomach dozens of broads acting a damn fool and kissing this ugly little treasure troll just for some publicity.

Lucky for you here are pics of the new cast:

tikisinceershyhotlanta

View more FOL broads right about now…

shoreteebee-exelthing 1 and thing 2

savannaprancergrayvepeeche

dymzraynabunzmyammee

iceq-teeseezinz

And here’s a special treat, contest named Tiki’s ass on blast:

tiki’s ass

Images via ONTD

More Stories From Bossip

Comments

  • up2nogood

    Nasty

  • up2nogood

    I’m sorry but I just have to ask – don’t grillz make yo breath foul? He just looks so nasty. He got a face only a momma could love. Hell she have to he look just like her.

  • SIX Shooter (GET MONEY)

    All of them look beat down, but on a drunk night ALL could get it.

  • SIX Shooter (GET MONEY)

    The myammee chick or whatever her name is looks like a bootleg Delicious.

  • SIX Shooter (GET MONEY)

    Flav need to change hairstyles…..STAT!

  • just fine

    well, there goes my appetite

  • chrissy snow aka MTW

    @ KZZ, LMAO WHY HE GOT THEM TWINS CALLED THING 1 AND THING 2 LMMFAO

  • bree

    tiki started earlier with the exploitation of her ass..anyways i will be tuning in..watchin idiots on tv makes me grateful for my life

  • just fine

    wait… did anybody see the twins?! thing 1 & thing 2….. does he really think these women want him & all 9 of his kids? this season is gonna be crazy!!! (btw, they look old as hell)

  • chrissy snow aka MTW

    @ KZZ, CAN YOU READ THE WORDS ON MY GRAVEE, IT SAYS THE VOICES ARE TELLING ME TO KILL YOU……LOL AND FA REAL THO WHERE HE BE GETTING THESE NAMES FROM THE ONE CHICK HE CALLING HER PRANCER WTF??????

  • Lisa

    He is a cuttie. He is also a playboy. I saw his profile on millionaire&celeb dating site CelebMingle.com last week.

    It is said he is only interested in dating young beautiful girls on that site

  • xpressyurself

    These women must be out of their mind. i should have had breakfast 1st.

  • chrissy snow aka MTW

    UMMMMM SIX SHOOTER I AM BOUT TO GIVE UP ON YA ASS……LOL ARE YOU IGNORING ME????

  • FI - 504 - FUM

    WHAT IN THE CHOCOLATE TREASURE TROLL LOOKING….

    WHY DOES CHICKS WITH THOSE FADES HEAD LOOK SMALL BUT THEY ASS LOOK EXTRAORDINARILY HUGE? LIKE A FUN HOUSE MIRROR.

  • Tee-Tee

    The majority of these broads look like men!

  • BG

    IS IT JUST ME…OR DO 85% OF THESE WOMEN LOOK BUSTED?

  • http://www.myspace.com/birdshu Bird

    Is Tiki’s booty real?

  • gAzZmAtIc

    dAMN!!

  • gAzZmAtIc

    dANG! i KNOW HE COULD’VE COME UP WITH A MORE CREATIVE NAME FOR TIKI!! hAHA! THING 1 AND 2!!

  • chrissy snow aka MTW

    WHY DOES CHICKS WITH THOSE FADES HEAD LOOK SMALL BUT THEY ASS LOOK EXTRAORDINARILY HUGE? LIKE A FUN HOUSE MIRROR.

    ^^^^^^LMMFAO UMMMMM I AM NOT TALKING TO YOU EVER AGAIN WELL MAYBE FOR ABOUT 5 MIN. IMMA IGNORE YOU AND THAT COMMENT REFER TO MY GRAVEE BOBBLEHEAD…..

  • chrissy snow aka MTW

    The majority of these broads look like men!

    ^^^^^LMMFAO I THOUGHT IT WAS JUST ME BUT SINCE YOU DONE PUT IT OUT THERE……IMMA AGREE WITH YOU ON THAT….

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=112604302 FineAsWine*****Wizzo is FAN-TAS-TA-RAS-TIC SCRATCH MY AZZ PUH-LEASE U KNOW U KNOW ME!!

    CRISSY^^^^^^^^^^^^^GET THE HELL OUTTA HERE

    LOL

  • Lost Skeleton

    Looks like a bad morning at a low rate strip club. (For the unexposed, Morning Shift strippers are the old, usually unattractive skanks…sometimes they are crackheads…no homo)

  • uptowngirl

    Didn’t he just have another kid w/some chick after the last season? I mean come on. Straight cooning and buffonery!! I’m about to break my neck with all this SMMFH!!!

  • DC DIVA

    Where do they find these busted broads @… even the ones who u can just tell r on the show for some exposure r busted, and they gotta Delishis look a like in the face. lol they dont even make the average cut!

1 2 3 10
blog comments powered by Disqus