Michel’le Has Filed Child Support Charges Against Suge Knight

- By Bossip Staff Categories: Babies, Lawsuits, News

Posted by Bossip Staff

suge, michel'le, dr dre

Michel’e has kids by Dr. Dre and Suge Knight. Suge is behind on his $13 thousand a month child support payments:

Singer Michel’le has filed child support charges against her Ex-husband Marion Suge Knight, reports the Wall Street Journal. Michel’le is asking for $40,476 in three-months of unpaid court-ordered spousal and child support.  In addition to the $40,476, she is asking that she receive $13,492 in child support each month for her child Balei, whom she had with the former head of Death Row records seven years ago. In 1997, Toussaint “agreed to marry Knight while he was serving a prison sentence for assault and battery.” Soon after Bailei’s birth in 2002, her  relationship with Suge Knight ended.

In the coming months, Michel’le will be  heading to bankruptcy court since Suge is believed to be bankrupt; Suge filed for bankruptcy three years ago.

Michel’le also has another son named Marcel, with whom she had with rapper/producer Dr. Dre.

Michel’le’s been living like a fat-rat for all these years. I guess she didn’t need to sing to stay getting paid huh?


More Stories From Bossip


  • charlieblanko

    first you scallywags…

  • charlieblanko

    baaaack back!!!

  • JB Cougarlicious - MICHAEL VICK IS FREE!!!!!!!

    I knew about Dr. Dre. But Suge? Oh hell nah. Can you seeher screaming at him in the squeaky voice? She must only sing to him when she is mad.

  • Nique

    wow..this chick is…wow. Who is she anyway? What song is she most known for??

  • chaka1

    Damn. We ain’t heard from this chick since 1989. I didn’t realize she had it going on like that.

  • JB Cougarlicious - MICHAEL VICK IS FREE!!!!!!!

    Sorry Rico

    That would be me!!

  • kahmmillion

    Wow, all these guys beating the breaks off the same chicks. SMH

    Listen all the black men run in here saying she a hoodrat, but if it was a white chick she would deserve the money. SMH

  • ValleyGirl

    Hearkens back to the discussion about Mel Gibson’s wife and girlfriend. Why this woman would prefer to be the “baby’s mama” of one these men and *upgrade* to being the wife of a criminal is beyond me.

    What did she expect? Of course she is chasing child and spousal support – what kind of insanity took hold of this woman that she thought marrying and reproducing with him would be a good idea?

  • http://dicooper.spaces.live.com/ DICooper



  • uptowngirl

    Wow – I didn’t know she was getting it in like that.

  • HardCandy


  • http://Bossip Soul Ese

    She had like 2 songs….Nicety and Something in my Heart

  • Roderick

    Suge Knight looks as if he has man-boobs in that pic and Dre looks as if he is getting ready to kill someone.

    BTW Michel’le needs to give up on trying to get anything from Suge because he broke.

    I doubt he paid his hospital bill from the time he was laid out on the sidewalk. LOL

  • Kierah

    Who knew the Wall Street Journal gave a crap about Suge Knight?

  • http://bossip MoniSings

    @Soul Ease…you forgot about “No More Lies” and “Silly Love Song”.🙂

    It takes two to tango. Why must she be represented as some chic who just “trapped” these men into fatherhood so she could live off their money? If they were so hell bent on not being in a position to pay child support, they should have strapped up.

  • l thomas

    Isn’t Suge broke?

  • me (the original)®

    And who the hell would want Suge Knight? Eww. You ever see the back of dude’s head and neck? Looks like a pack of hotdogs.

  • DDub

    I wouldn’t call her anything. She’s gotta be close if not 40. By that age it’s rather common to see women with two different baby daddies. The real issue is the young girls–barely adults with multiple baby daddies.

  • eveinthegarden

    She has the craziest natural voice vs singing voice I’ve ever heard. I remember on Arsenion (wayyyback) she said she cant order pizza over the phone because they never believe she is an adult. Her voice was like a little girl but she could blow. Doublin’ up tho huh ‘chelle? Dre and Sug….ewww.

  • eveinthegarden

    ooops…Arsenio (Hall)

  • http://bossip I NEEDED A LAUGH

    She didn’t KNOW Suge was going to be penny-free and broke when he got out of jail?

    What was she thinking…procreating with Suge Knight?

    He wouldn’t even pay the artist on his label…and when they tried to leave they were either intimidated, hung from balconies, or swiss cheesed while sitting in the car right next to him…and he emerged without a scratch…hmmm!

    Sorry Boo…go get that second job…

  • Sepia830

    Who doesn’t have a kid by Dr. Dre? lol

  • http://bossip I NEEDED A LAUGH

    I dont’…Yet!!!

  • LeLe

    Wasn’t it said before that Dr Dre used to beat on her? I wonder if Suge hit on her too? Since he is a known woman beater??? Anyone know?

  • bhuddaflii

    mi’chelle can blow!! she need to go on and drop that album!! she coulda been cleaning up repp’n the west coast right now!!

1 2 3
blog comments powered by Disqus