Fill In The Blank

- By Bossip Staff Categories: Fill in The Blank, News

Posted by Bossip Staff

j.holiday86

Here is a pic D-List R&B singer J. Holiday on stage at a performance.

Fill in the Blank: J. Holiday looks like he is ___________________.

Thanks Bree

More Stories From Bossip

Comments

  • http://www.myspace.com/monicarandell Bird

    12 years old.

  • me888

    trying, but doesn’t know what the hell he’s doing!

  • Wenzel Dashington

    Tossing a salad like R. Kelly.

  • Bree

    Licking the wrapping paper for his “WEED”!

  • NIKKI UNDERWOOD

    Fishing for a new hit….

  • and another one...

    Waiting for Neyo to bend over

  • bree

    practicing witchcraft..’woooooly gooooly O!’

  • PrettyMissSunshine

    J. Holiday looks like he is ___________________

    ” doing a horrible simulation of what he looks like when he’s eating the coody cat”

    And if looking like a cat licking out of a damn milk bowl is how he does it than I’ll pass!!!

  • yella

    SO VERY BLOWED BACK (HIGH)

  • Fuzzy aka Lip Chap

    J. Holiday looks like he is ___________________.getting ready to toss that salad pls!

  • Dawn

    LOL @ prettymisssunshine he does look like a cat licking milk out of a bowl.

  • guccigirl

    an inexperienced 4 player!

  • QUEEN TINA

    I know the perfect place to put him while he’s makin that face.

  • kia the original

    j. holiday looks higher than the georgia pines! then again he probably is!

  • http://myspace.com/barakasmith Baraka

    UM. HE is still and always will be a damn weedhead. Look at him.

    YOu know how you can just look at some people and they just look

    so … stupid. He looks like he is not very intelligent. Look at his face

    in all the other pictures. BEsides looking like he a lil’ slow,

    doesn’t he remind you of your weedhead exboyfriend. ???

  • ronicamonique

    he gay gay

  • http://mahoganyonthereal.wordpress.com Southern Belle 225

    Fill in the Blank: J. Holiday looks like he is ___________________.

    “opening that thang up real good so he can get a real good taste!” NOT!

    He looks like one of those men who is trying to eat it but he is too scared of it! ladies, yall know what i’m talking about! that brother that is only doing it to try to please you but doesn’t really know what he’s doing so he sticks out the tip of his tounge and dances around the thang! He would get cursed out messing with me! LOL

  • NIKKI UNDERWOOD

    What up Fuzzy Land?

  • ronicamonique

    it had to be him or his twin bro cause when he

    took his hoddie off in video he had a recieving

    hairline

  • getyourhandouttamypocket

    bree

    practicing witchcraft..’woooooly gooooly O!’

    ————-

    LMAO! You so craaazy!

  • getyourhandouttamypocket

    Southern Belle 225

    Fill in the Blank: J. Holiday looks like he is ___________________.

    “opening that thang up real good so he can get a real good taste!” NOT!

    He looks like one of those men who is trying to eat it but he is too scared of it! ladies, yall know what i’m talking about! that brother that is only doing it to try to please you but doesn’t really know what he’s doing so he sticks out the tip of his tounge and dances around the thang! He would get cursed out messing with me! LOL

    ———————-

    Is that not worst?! Either put your face in it or leave it alone! LOL!

  • getyourhandouttamypocket

    ^^^…worst

  • getyourhandouttamypocket

    Damn…. ^…THE worst….man, I’m f-ing up today

  • Encyclopedia Brown

    J. Holiday looks like he is using ghetto sign language

  • Jef-Ro Dollar

    Like he’s eating the world’s biggest kitty kat.

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus