Weezy on That Sizzurp

- By Bossip Staff Categories: Jesus Take The Wheel, News

Posted by Bossip Staff

weezy cups

If you were wondering what Lil Wayne has in those three stacked cups of his on a regular…here he is elaborating on his addiction to syrup (a combination made up chiefly of promethazine and codeine) and quitting:

“But I’m going through that same sh– with my friends, with my mom. Everybody wants me to stop all this and all that. It ain’t that easy. Do your history, do your research. It ain’t that easy — feels like death in your stomach when you stop doing that sh–. You gotta learn how to stop, you gotta go through detox. You gotta do all kinds of stuff. Like I said, I’m a selfish-ass n—a. I feel like everything I do is successful and productive. It’s gonna be hard to tell me I’m slipping. It’s hard to sit and tell a n—a ‘Stop.’ ‘F—, how can we tell this n—a to stop when every f—ing thing he do is successful? This n—a is making progress. He just went and talked to kids and that sh– was amazing.’ Feel me? So what am I doing wrong?

“Let me do me. Everybody’s got their thing. Why focus on me? Don’t compare me to no one. Don’t compare me to no one who has passed, and why they passed. I can walk out this b—h right now and get hit by a bus. Don’t judge me. You wanna judge me, put on a black gown and get a gavel. Get in line with the rest of them that’s about to judge me. I got court dates every other month. It’s me against the world — that’s how I feel.”

Interesting perspective.

Via MTV

Comments

  • Checkoutmystatus

    Lil Weezle

  • Keepin' It Real (D'Original)

    I want an explanation on that photo of you kissing Baby, ni@@a…

  • Cage

    You fake ass Tupac…. Just admit you’re a junkie, That’s the first step. Next step: get your bars up.

  • RIP Omar Little

    Unbelieveable!

  • Boomboomroom

    Get real! Is he serious?

  • bree

    I feel like everything I do is successful and productive. It’s gonna be hard to tell me I’m slipping. It’s hard to sit and tell a n—a ‘Stop.’ ‘F—, how can we tell this n—a to stop when every f—ing thing he do is successful? This n—a is making progress. He just went and talked to kids and that sh– was amazing.’ Feel me? So what am I doing wrong?

    ^^^ spoken like a true junkie..they should’ve had him on Celebrity Rehab..Nivea come get your man

  • RIP Omar Little

    It’s you againist the world b/c your drunk ass don’t know how to act right. This dude must really think he’s invincible. He keep it up and we’ll see another TI showdown.

    So damn ignorant.

    It’s BARACK Ya Bastards! HOV

  • mojojo195

    Damn ignorance is Bliss

  • NIKKI UNDERWOOD

    Wasting talent…Weezy F. will be deceased soon…

  • Lady

    Jesus, please hurry up and take this damn wheel!!! This boy needs you!

  • camille

    Please understand this man is from the N.O (New Orleans) on a daily they see young back men starting at about 13yrs old smoking that boy (herion). Its really a miricale that syrup is all he is addicted to. The N.O is like a whole other world these guys see alot and around this 24/7. Weezie is so talented so if your family is advising you to stop and get help that exactly what you need to do. Anything SWEET can turn SOUR!!!!

  • Fuzzy aka Lip Chap

    What up Nikki!!!!Does he not know that is what killed Pimp C…R.I.P. to Pimp C. But he’s definitely a DAN!!!!

  • Fuzzy aka Lip Chap

    Dumb Ass Negro!

  • Phoenix7

    dayum he ugly and ignorant….I used to like him-music-wise way back but now I am just disgusted with his ignorance……and its disturbing to know that so many youngins listen to his garbage, the dnager is most mofos can;t think for themselves

  • NIKKI UNDERWOOD

    @ Fuzzy

    What up Baby…you silly for that DAN…

  • MIKKIMO

    Someone get a intervention together QUICK! The sad thing is no one tells these so called”celebrities” just how crazy they look or sound. Its so important to stay grounded to keep people around you that care about you.

  • baby

    dead by 40

  • NIKKI UNDERWOOD

    @ 225

    LOL @ “fart monkey”

  • Fuzzy aka Lip Chap

    @ Nikki how you like that avalanche we got hit with on Wednesday. Shyt was fuccing ridiculous!

  • victory is mine

    this is sad…i see he’s the next one on the list to be dead before 30….

  • KAY

    Poor Weezy. All that money and still caught up in the street games. He needs to use that money to get himself together! If it’s detox he needs, HE BETTER GET HELP QUICK! All that druggin’ will catch up to him and down he’ll go…

  • Checkoutmystatus

    @ Keepin’ It Real

    Fa-serious! I would like an explination about that kissin Bird man ish too! Baby was trying to break it down on Hot97 wit Angie Martinez, But, it aint sound right! lol.

  • MIKKIMO

    LMAO @ Jbeisian.. sick of them country ass niccas

  • delovely

    Wow. What he said kinda reminds me of the movie Ray, when the producers in the studio knew that Ray Charles was a junkie because he had that itch, but that one guy didn’t want him to get help because it was making him work harder and come out with hit after hit. Pretty sad that he feels he needs drugs to cope and function, but I guess its like that with some. I really hope he will get some help soon, because even though I’m not a big rap fan, I’m aware of his talents and only wish him well. Wow, if only the managers & producers could think beyond money & refuse to let him work or come in the studio until he gets some help and gets clean!

  • elle

    He needs Clarity.

    A detox is in order but he has to desire Clarity…

    smh

1 2 3 9
blog comments powered by Disqus