Gym Massacre Mastermind Left Some Words of Advice for Black Men?

- By Bossip Staff

Health Club Shooting

The crazy person who shot up a Pittsburgh L.A. Fitness kept a journal, and in it he even offered up advice to black men. Really, this should be a “Quote of the Day” post, but there’s just too many…continue

More Stories From Bossip

Comments

  • PO10TiAL

    Since when do Black men need advise from White Men? The fuQ outta here…

  • I AM LEGEND ( A Wise Man Told Me Dont Argue With Fools)

    lmao @ this dude ..hes right tho these young white hoes love us black men

  • I AM LEGEND ( A Wise Man Told Me Dont Argue With Fools)

    Here it is: Every black man should get a young white girl hoe to hone up on. Kinda a reverse indentured servitude thing. Long ago, many a older white male landowner had a young Negro wench girl for his desires. Bout’ time tables are turned on that shit. Besides, dem young white hoez dig da bruthrs! LOL. More so than they dig the white dudes! Every daddy know when he sends his little girl to college, she be bangin a bruthr real good. I saw it. “Not my little girl”, daddy says! (Yeah right!!) Black dudes have thier choice of best white hoez. You do the math, there are enough young white so all the brothers can each have one for 3 or 6 months or so.
    ___________________
    LMAO

  • Govt. Cheese

    Can someone copy the quote and paste it on this site? I can’t get Hip-hop wired at work. Thx

  • http://Bossip.com This some shhh..

    So he was the salty one sitting in the corner during college.

  • medievalpoetry

    Okay I just read it, he doesen’t say anything against black men, in fact, he supported Obama, so what’s the problem?

  • medievalpoetry

    @medievalpoetry

    *doesn’t

  • MissChoklate

    This dude was crazy but I thought black men were hoeing up white chicks anyway…LOL he was crazy and deranged….

  • http://Bossip.com This some shhh..

    @ medievalpoetry

    He’s being sarcastic, with the Black men bone white women comment.

  • Ms. Brilly

    wow. This story in general is just sad. There’s a lot of sad and sick individuals out there…

  • Aunt Viv

    Woman-hating psycho

  • I AM LEGEND ( A Wise Man Told Me Dont Argue With Fools)

    Govt. Cheese

    Can someone copy the quote and paste it on this site? I can’t get Hip-hop wired at work. Thx

    ____________
    I posted the best stuff he said

  • Angee

    This is not funny, and there is nothing cute about this. Not everything has to be posted!

  • %#&?!!

    LMBAO!!! ROTFF!!!

  • Lady J

    @Mideval Poetry
    Okay I just read it, he doesen’t say anything against black men, in fact, he supported Obama, so what’s the problem?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    The problem is that you aren’t unable to understand that there is a problem….grow up!

  • olsweetdickwillie

    @LADY J…I CONCURR

  • I HATE THE "N" WORD

    I was wondering when white men were going to get angry about black men doing the snow bunnies. Oh well, duck!

  • PO10TiAL

    Is what Legend posted what the man said???

  • nickfudge

    he’s right…i fully support getting a white female…it’s really the ONLY option for a decent black guy these days!

  • AWWWWWWWWWWWWSHADDAAAAAP!!!!

    *artistic license

  • 2 cents

    I actually read the entire published journal dude was not prejudice at all he was just severely depressed and needed to get laid badly. He was lonely:(

  • DAYWALKER( OFTEN IMITATED, NEVER DUPLICATED!!!)

    LAST I CHECKED, I DON’T NEED HIS PERMISSION TO HIT SNOWBUNNIES…..(JUST SAYIN)

  • 2 cents

    @nickfudge
    is your mother white?

  • Resurrected

    You would think by now that black men would learn and stay away from white woman and now everyone likes each other for the wrong reason… Everyone is bying into these fake azz sterotypes… And white poeple are always trying to go against something that they started in the first place.. We should not be racist but be on the real these people wanted to destroy you once upon a time and many still do… The Obama election is bring out all the haters out of the wood works…

  • Unbought_and_Unafraid

    What damn fool would take advice from a CERIFIABLE PSYCHO —- exactly who would be that MORONIC ??!!

1 2 3 8
blog comments powered by Disqus