Janet and Jermaine Dupri Have it Out… SMH

- By Bossip Staff Categories: News, SMH, What the Hell???

jd janet

Janet and JD have been rocking through the rough patches for the past seven years. We thought it would never come to this, it’s just a complete lost for words.

Pop the Hood for the Video

We want your feedback on this one… SMH

Comments

  • Nique

    LMAO @ ARNOLD AND PENNY!!! THEY DO LOOK LIKE JD AND JANET!!!

  • http://youtube.com/fifitrooper The Tempting, Delicious Ms. Sugar Walls♥♥back in the place

    ROTFLAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    yall must of been bored! LMAOOOO! it was funny though!

  • axion

    Pure comedy

  • http://www.myspace.com/no1bad dopest_chick_alive

    y’all dumb lol

  • Tuesday's Child

    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. You guys are idle and bored. LOL

  • Not a Hater

    Ya’ll know you wrong for that…LOL

  • T.

    LMAOROTF!!!

    On the real though, Thelma was a certified “Banger”….

  • I AM LEGEND ( A Wise Man Told Me Dont Argue With Fools)

    lol wow i was expecting some real shit

  • blackbeltshopper

    Too funny…LOVE IT!!! and miss the show…

  • just because

    Yo you guys killin me with this one,lol

  • ShavonDenise

    Lmao!!! Aw mann damn! I needed that today! Yes yes Thelma was the TRUF!! And Janet hasnt changed a bit! ‘Specially that ass!! Shoulda tucked that JD! Cux the next dude (or chick:in my dreams!) wont let that one go!

  • http://stewartsynopsis.com/Site%20Index.htm We "Blacks" Are The REAL Hebrew Israelites

    LOL!! That was funny!

  • http://www.twitter.com/the_shoparazzi THE SHOPARAZZI

    jd needs industrial-strength hairplugs stat!

    paging donald trump!

  • http://bossip .....|( * ^ * )|...... Headphone Swag Headphone Swag

    If I would have known how wack Gary Colemen would be as an adult, I might have found him even funnier years ago…what an “overrated” child actor…

    Plus…I never saw the attraction of JD to JJ…

  • soulwoman

    LMAO!!!!!

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus