Weezy on Withdrawal

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Weezy Jacked Up

Lil Wayne tells VIBE about his syrup withdrawl woes:

“I saw a doctor – he gave me pills, told me, ‘This is what you take to get off it.’ I never tried them. If them b***hes work, then I probably gotta start. Other than that, it’s gonna be hard. What a n***a told me to do is start lessening my amount. So what I do, I tell m***as to pour it for me instead of me pouring it…I be patient.'”

Mr. F. Baby sounds like he’s really strung the hell out on that mess. He needs to stop f***ing around and just kick that shyte.

But as a side, did you ever think you’d live to see the day when there would be a need for CSA – Cough Syrup Anonymous? Ain’t that a b**ch.

More Stories From Bossip

Comments

  • Happy 2 B Nappy

    I don’t know what to say, so I will just say 1ST!

  • CAT EYES

    THIS IS YOUR BRAIN ON DRUGS-ANY QUESTIONS???

  • Detroiter4Life

    What a Loser! And an Ugly one at that! ;p

  • mr mr

    WOW…..

    sad day

  • http://www.lovingmeans@aol.com 1TruDiva w/ The PlatinumVocals!!!

    BTW–

    I’m fifth!!!

    “The race is not given to the swift”

    Lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Suga Mo

    Oh yeah he got a problem

  • Kym G

    did he say

    “So what I do, I tell m***as to pour it for me instead of me pouring it…I be patient.’”

    I be patient?? WOW spoken like a true doper..I still like Weeeezy it just is apparent that Talent isn’t ALL nautural… it’s induced

  • establishedat20

    WHATS FUNNY IS HOW WAYNE AND EVERYONE ELSE IS BLOWING UP HIS SYRUP PROBLEM. OK SO YOU TRYIN TO PUT DOWN DAT DRANK WELL WHAT ABOUT THAT YAY WHAT ABOUT THE OXYCOTON THE PERCECEPTS THE EXCTASY WHY IS EVERYBODY SO WORRIED ABOUT SYRUP LIKE THATS ALL HE ADDICTED TO I LOVE WAYNE BUT HE HAS REALLY DISAPPOINTED ME FOREAL.

    WAYNE STOP SNORTIN DAT COKE

    STOP POPPIN DEM DAMN PILLS

    AND LEAVE DAT DAMN CODEINE ALONE

    THERE IS ABSOLUTELY NOTHING WRONG WITH REFFER SMOKE!

  • http://site.gravatar.com/ Dixon_Girl

    Isn’t that how the dude from 36 Mafia died???

    An overdose on cough syrup??

    Sippin on some syysurpp….

  • swoosh

    i still love him

  • establishedat20

    REEFER*

  • establishedat20

    WHO DIED FROM 36MAFIA?

  • http://site.gravatar.com/ Dixon_Girl

    @establishedat20…

    Yeah!….it’s like: Why is the focus on him sippin on syrup? When he pops pills…snorts coke…and smokes trees??

    Shouldn’t one of the other addictions come 1st to be addressed?? SMDH! lol!

  • swoosh

    i will say this, i have a friend that had the same problem and he said the withdrawls are just like coming off dope.

  • Misty Knight&my friend Sandra Rose

    Im not surprised its not just some damn Robitussin; Promethazine can also be compounded with Codeine which is a controlled substance, for the reason its a habit forming narcotic, Ive seen people who abuse it all the time..but in any event what the hell is that doctor giving him to get the monkey off his back? or is he always that incoherent?

  • swoosh

    dude was from UGK that died

  • swoosh

    pimp c

  • http://site.gravatar.com/ Dixon_Girl

    Pimp C passed…..

  • ARTOFWAR

    @beezy…You got it baby! Thats why they call it an addiction. If it were easy to just stop, there would be no addictions. Folks, just don’t understand. E

  • Misty Knight&my friend Sandra Rose

    LOL I dont think bringing up his other “vices” do him anu justice Id rather people be talking about my Syrup problem then hear my fans shouting “What about the Crack! Waynes not limited to Codeine! He be doin all types of drugs”! LOL not a good look

  • bree

    LMFAO..Weezy needs help..he clearly can’t get it himself because he is tooo high..Nivea, Leytoya & Superhead need to call A&E and get him on the show INTERVENTION..ASAP!

  • crazy black lady

    i’m stupid so explain to me what cough syrup is…

  • http://site.gravatar.com/ Dixon_Girl

    @swoosh….

    Oh yea…my bad….UGK…

  • Cage

    All i could do is pray for this cat….

    Established & Misty made valid points as well.

  • just saying

    also its very easy to drink cuz it tastes so good!

1 2 3 11
blog comments powered by Disqus