In White Folks News: Lady Gaga and Her Weirdo Cakes Are Breaking Records

- By Bossip Staff Categories: Congratulations, In White Folks News, News

lady gaga

Special character, Lady Gaga’s debut album “The Fame” is making music history. She is the very first artist to have 4 #1 singles from a debut album. ‘Paparazzi’, ‘Just Dance’, ‘LoveGame’, and ‘Poker Face’ have all reached numero uno on the pop charts…Kudos to Gaga and her package. SMH.

Comments

  • Lawd da mercy

    cakes look edible and am I uno?

  • Lawd da mercy

    *

  • Shamalia

    Bronze?!?

  • tennis

    Just goes to show how you don’t need talent.

  • http://perryone779@yahoo,com rose by any other name #9304026339482056536 ™

    Those cakes look injected and if beyonce dressed like that she would catch hel rom all these folks that say she is a media who-e~!! lady GaGa aint much of a lady .. now is she?

  • http://perryone779@yahoo,com rose by any other name #9304026339482056536 ™

    typo.. hell from all folks…..

  • New York

    Talent lady gaga could sang her a** off she ha lots of talent…………

  • AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWSHADDAAAP!!!!!

    Proof positive that people will buy any piece of crap they put out on the radio if it’s rotated long enough.

  • St. Louis

    Im glad AKON is making that money!

  • I'm Just Me: Keeping it Real Since 1983. BOSSIP DON'T LIKE WHEN WE BLOGGERS KEEP IT REAL

    I am not a huge fan of hers. Her attitude is a POS too.

  • She Knows...

    Haters. All of you. Lady Ga Ga is the poo…so take a big wiff…

  • berryliousbea

    she does have talent

  • yeezyfan !!

    @TENNIS… WTF? GAGA DOESNT HAVE TALENT? WE ARE NOT TALKIN ABOUT RIH HERE.. YOU OBVIOUSLY HAVENT SEEN GAGA IN ACT.. SHE IS A WRITER PRODUCER, DANCER AND SINGER,,, AND COMPSER.. SHE PLAYS THE PIANO VERY WELL SO I DONT KKNOW WAT UR TALKIN ABOUT

  • yeezyfan !!

    LADY GAGA GOT A DONK..LOL ITS NOT INJECTED CUZ LOOK AT HER THIGHS AND LEGS.. SHE IS JUST A THICK WHITE GURL THATS ALL BUT SHE IS IN NO COMPETITION WIT A BLACK BOOTY JUST SAYIN

  • http://NICKIMANAJBLACKBARBIE ALPHA1906

    I love GAGA almost at much as i love the Nicki Manaj!!!

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus