*We Broke it Here First** You’ll Never Guess Who Trey Songz is Chopping Down Now

- By Bossip Staff Categories: Bossip Exclusives, News, We Broke It Here First!

treysongz31

Looks like Trey not only invented sex, but he is re-inventing it with a rapper’s ex-girl who is known in the industry for her tasty cakes.  Can you guess who it is?

treytahiry

Trey Songz was in the buliding for Webstar’s birthday bash last week, and Bossip spies were on the scene. Instead of popping bottles with Rocsi all night, we hear Trey Songz and Tahiry (Joe Buddens’) ex-girlfriend had their own private party and exited the club together.  Tahiry who chopped it up with Bossip before the party started, made it clear to us that Joey was out of the picture when she stated:

“Single life is great, I love it.  I miss Joey. We were together for a long time, but he’s doing his thing now and I’m doing mine.”

From Joe Buddens to Trey is definitely an upgrade Tahiry, although we are questioning if Trey can handle all that backwood activity. Our spy says the two were close and comfy the majority of the night and seemed to really be enjoying each others’ company.  Looks like Webstar wasn’t the only one getting gifts on that night.

Comments

  • WhoGoneCheckMeBoo

    SHE AINT EVEN HOT! COME ON TREY…U COULD HAVE DONE BETTER THAN THAT…

  • WhoGoneCheckMeBoo

    OWWWW AND 1STTTT AND 2ND BY THE WAY…

  • GhostWriter

    Fizzy!

  • K-mia

    yeah she looks too old for him

  • On My Momma

    downgrade for him tho

  • On My Momma

    she looks like his momma…on my momma

  • http://www.yahoo.com Shan

    So What

  • LOON(need a promotion for my hardwork)

    WHO CARES????

  • LOON(need a promotion for my hardwork)

    joe budden’s leftover.LMAOO

  • The Third Eye

    She’s the average (maybe not even that) light skin girl … Not hating cuz I’m mix by the way.

  • middleFinger2UHaters!!

    wow joeys gonna make another blog cryin about this i bet

    IF U NEED SOME GOOD HIGH QUALITY BEATS FOR A LOW PRICE GET @ ME!! I GUARANTEE I’LL HAVE WHAT U NEED!!
    http://www.soundclick.com/xProFilex
    NEW DEALS: BUY 3 BEATS GET 1 FOR FREE!!

  • otgrad

    Ewww! Aint she old enough to be his moms??? He keep messing with those old chickenheads, he gonna get the crabs again.

    SMH @ Joey old jump-off she look like a dude.

  • otgrad

    SMH@ these dudes falling for these ugly broads with scoliosis

  • nottmee

    sooo dont care!!
    See La Nocca be a complete MESS in the film short JESUS’ SECRETARY on YouTube.com

  • No u can't be boyfriend #2!

    otgrad

    SMH@ these dudes falling for these ugly broads with scoliosis

    ___________________________________________________

    *****DEAD*****

  • nccuchik

    might have had somehting to do with that lollipop in her hand…maybe girl was working it..haha

  • No u can't be boyfriend #2!

    But for real though…she just needs to lay off the heavy makeup!

    I have seen much worse than her!

  • I HATE the N WORD

    Who cares, but I hope she looks better then this picture.

  • THE TRUTH _ Pretty brown eyes

    @MJDC WHAT UP PA?????

    @ NO U CANT BE WHAT UP BIG SIS?????

  • THE TRUTH _ Pretty brown eyes

    @ I HATE the N WORD

    Who cares, but I hope she looks better then this picture.

    YEAH I CONCUR SOMETIMES ITS THE PIC THAT DO IT TO PPL. SOME PPL ARE JUST NOT PHOTOGETIC.

  • trs

    Who cares about Trey Songs?

    He’s cute though.

  • t

    he’s not that cute. and his mouth is ewwwwwwwww

  • No u can't be boyfriend #2!

    HEY TRUTH!!!!!!

  • trs

    TRUTH!!!!!!!!

  • trs

    #2!!!!!!

1 2 3 18
blog comments powered by Disqus