*Bossip Exclusive* The Other-Other Woman: LisaRaye’s Ex Chopped Down This Reality Trick Plus Had Her Pregnant And Half-Naked in Pictures at the Mansion!

- By Bossip Staff Categories: Bossip Exclusives, Divorces, Hoes

BOSSIP has exclusively found out the “other woman,”  besides Rocsi, responsible for the separation between Lisa Raye and Michael Misick, former Turks & Caico’s Premier.

A source sent exclusive pictures of this newly found reality skeezer at Lisa’s old mansion to BOSSIP, and here is how they tell us the ordeal went down:

“A few years ago this female was young and untainted, that is until Michael got her pregnant during her visit to his mansion. Michael impregnated Tania during the marriage with Lisa Raye, and when Lisa found out… all hell broke loose. People think they broke up over Rocsi, but these pictures and the pregnancy with Tania was the main factor in their problematic marriage coming to an end. Michael had this young girl on a rope, with her not even knowing that different women just like her from all over the world were flying out weekly to fill his playboy needs.”

Damn, we just found out she was getting chopped down by Drew Gooden, but now we find out that Tania was also in “Romeo” Michael Misick’s stable…and her pregnancy by Michael was the reason for the Lisa Raye divorce?  This broad is truly f*ckin for some publicity.

Peep the pictures below of her laid-up at Lisa’s old spot. SMH

We first told you about Tania f*ckin a basketball player a week ago. Tania was on the VH1 show “My Antonio,” and some say she was the most beautiful girl there.

Comments

  • hmmmwtf??

    first, who cares

  • @

    2nd…who cares blah blah blah

  • http://bossip luvmjfan

    who cares

  • tb (Bossip been trying to give my computer viruses all day - Bossip, why so many viruses on the site?)

    Sorry, who the he ll is she?

  • Nique

    Im not familiar with this skank..

    Anyone familiar with her “work”????

  • CJ BLACK

    Umm who is She????

  • Mama Sheila

    I have no idea who this wh0re is. In any case, that man is disgusting. Black trash at it’s finest.

  • jellybeansheen

    this chick is a slore… she doin the same ish that homewreckin alley cats in my hood been doin since they wore knee socks. Her and Rocsi belong in a stable.

  • HaHaHaTooFunny

    Who the hell is she!
    I see im not alone on this mystery.

  • charlieblanko

    Yeah, this b*tch was on that vh1 reality show “my antonio” the only fine one… if you ask me.

  • ShawnM

    I just dont understand… Why even get married, if you’re still goin to be doing you??? Smh

  • MANMISSMEWITHTHATBULLCRAP

    MARRIED W/BENEFITS?

  • MANMISSMEWITHTHATBULLCRAP

    MOST WOMEN HERE WITH THEIR COMMENTS ON HERE WOULD DO THE SAME THING. ANY WOMAN HERE TALKING ABOUT THEY WOULD REFUSE THE OPPORTUNITY TO SPEND TIME WITH A RICH BLACK MAN IN A MANSION ON A TROPICAL ISLAND IS LYING. SOME MIGHT NOT BECAUSE HIS MARITAL STAUTS BUT MOST WOULD NOT….BUT I DIGRESS..

  • Oh No!

    OMG this just is a reality TV HO!! She was on VH1’s “MY ANTONIO” with Antonio Sabato Jr. (That CK model from way back)…mmmm hmmm HEFFA lol

  • Is Rihanna's sharp n pointy witchy fingernails took the oath banned

    she looks like a bird…with that beak of a nose. she’s irking to look at!

1 2 3 9
blog comments powered by Disqus