This Broad is Serious

- By Bossip Staff Categories: News, Plastic Surgery, SMH

Posted by Bossip Staff

latoyajackson.111

Latoya Jackson old knifed up ass really needs to sit the hell down somewhere instead of hosting parties in Vegas.  SMH at these poses.  Ri-goddamn-diculous.

latoyajackson.112latoyajackson.113latoyajackson.114latoyajackson.115

Images via Splash

Comments

  • lindsey

    firssttt!!!! ewwwwwww

  • http://deleted Kim

    SHE LOOKS LIKE A WHITE ALIEN…AREN’T THESE CRACK HEADS CALLED THE JACKSONS NOT PROUD TO BE BLACK THAT THEY HAVE TO CHANGE THER SKIN COLOUR???…WHAT AN ALIEN….SHE LOOKS A MESS..AND GURLFRIEND….GO PUT YOUR FAKE ASS TO SLEEP

    NEXT!!!!!!!!!!!1

  • http://deleted Kim

    lindsey girl enufff with your first….how old are you?????

  • ThatsBull00

    I would cry for her if I gave a damn. This is so sad

  • lindsey

    20 kim and i’m firsssst !! yeahhh!!

  • I'm Just Me

    OMG!!!! ILLL! I just brought my lunch back up.

  • Panamanians Do It Better

    ::GOUGING OUT MY EYES::

    SMH

    :(

  • lindsey

    black hands, white face it’s so strange. pauvre miss c’est triste pour elle snif.

  • http://suchshame.com Bruhmann

    Her hands look 80 years old. Her face, well, it’s out of this world. It’s amazing that she and Michael have the nerve to appear in public.

  • Queen Dee

    100 year old white men in drag taking ass shots for the camera IS NOT a good look. Go home and stay there, Ms. Latoya!

  • Marquis de Sade

    When Oreo-Cookie-itis goes terribly wrong! Thank God, i like my whitewomen 100% organic.

  • bree

    LMFAO! BWAHAHAHAHAHAHAHA..hahahahahahahahahahahahahahaha

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!….

  • i'm like wtf?

    LOL @ Marquis & 100% organic.

    WHAT is she wearing? some sweat pants and a dress shirt?

    and WHY is it that the jacksons have to go over & beyond w/their noses? they gotta be skinner and pointer and smaller than a white person’s.

    CAN YOU EVEN BREATHE with those narrow nostrils?!

  • missdee

    How old is this broad?!

  • http://aol ebonieladi

    1 Word- SCARY!!!

    I Thought Halloween Wasn’t Until October. Good Witch Costume Though. Kinda Like A Fashionable Witch.

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus