The RHOA Do Some Promo Work and Kim Z is Nowhere in Sight

- By Bossip Staff Categories: Galleries, News, Reality TV

The Real Housewives of Atlanta were spotted at an event in ATL and all the girls were there except Kim Zolciak. Looks like this little baby is not really feeling NeNe and her horse teeth, kind of like Bravo. Kim and NeNe are rumored to be leaving the show. More flicks and details on the flipside.

As we reported earlier, Kim and NeNe were asking Bravo for more money for the third season of the show and Bravo was negotiating to either remove Kim or NeNe and add an additional housewife.  We wonder if Kim not being present at this event means they decided to roll with NeNe. Hmmm…

Images via Freddy-O

Comments

  • http://blackstar69.com/ See The Real Pics Here

    What is going on here?

  • The Official Mrs. Carter

    Did Sheree gain weight or is it the coat?? She still look a MESS…

  • KeepNit2Real

    Who cares? Kim was never there unless she wanted to show up anyway….just like the show showed her to be.

  • http://nautysgirl@yahoo.com bklynlady

    I THINK IT HAS NOTHING TO DO WITH NOTHING….SHE’S NEVER AT ANY EVENTS WITH THEM…SH*T EVEN ON THE SHOW….ONLY TELEVISED EVENTS….

  • http://nautysgirl@yahoo.com bklynlady

    @ The Official Mrs. Carter

    I WAS THINKING THE SAME THING!!! LMAO
    UGH HATED IT….
    FEELING HER THO…..

  • http://nautysgirl@yahoo.com bklynlady

    I THINK SHEREE GOT LARGER IMPLANTS….

  • Somali Ninga

    fake a$$ show, fake a$$ cast

  • KeepNit2Real

    NeNe holding that baby looking like a man in drag all day…that baby like: “Who duh HELL is this holding me?”

  • JUDY

    Big deal so Kim didnt come to one event…..there will be others.

  • MizASterling

    Am I the only one that wants to slap the Common sense into Kandi’s hairstylist?

    That look just doesn’t suit her. I really don’t get why she looks at herself in the mirror and gives that mess the seal of approval.

    I just don’t.

  • Lite Skinnd Is Da Best!!!

    @ Everybody..Ya’ll Need To Shut Da Hell Up and Stop Hatin..Sheree Always Look So Dam Good..Stop Hatin On Da Dam Girl…She Doin Her Thing..She Know How To Dress..

  • REALITY

    Sheree knows how to dress?LMAO!!!!!!!!!!!!!!!

  • MizASterling

    Lite Skinnd Is Da Best!!!
    12/15/09, 15:24:pm

    @ Everybody..Ya’ll Need To Shut Da Hell Up and Stop Hatin..Sheree Always Look So Dam Good..Stop Hatin On Da Dam Girl…She Doin Her Thing..She Know How To Dress..

    ________________________________________________

    If you think that squirrel lined coat is the Bizniss, then you need to leave.

  • P

    NE NE eyebrows are HORRIFIC.. UGH!!!!!
    THEY TOOO THICK GIRLFRIEND!!!

  • Daywalker( The Daydream!!!)

    That poor child is gonna be scared for life now….Thanks to NeNe!! (GRRRRRrrrr)

1 2
blog comments powered by Disqus