SMH: Frankie Says Keyshia Cole And Daniel are Already Married (Video Inside)

- By Bossip Staff Categories: Attention Slores, Ho Sit Down, News

Frankie just did a recent interview and claims that her daughter is already married.  Pop the top for the video.

More Stories From Bossip

Comments

  • Testing

    Frankie, Frankie, Frankie!

  • pynk♥{Luckily, my jeans are tight. So, no. There is no room 4 you! :)}

    Smh.🙄

  • mskenyabaybay

    “She’s gonna see…the WRATH.” LMFAO this damn woman.

  • nywoman23

    lol shes stupid lmbo @ deez nuts. haha she makes me laugh i cant help it. glad shes not my mother though. real talk real talk

  • http://Bossip KLIPIT

    THEY TOLD FRANKIE THAT, SO SHE WOULDN’T EXPECT AN INVITE!!

  • BapBarbie

    BE FASHION is offering FREE STANDARD SHIPPING on all items!! U.S. and Puerto Rico Only!! befashiononline.com/befashioncloset.php

  • Keepnit100

    Lmao! @ Klipit..that’s cold!

  • Bossy

    LOL @ KLIPIT

  • Dont Think I Won't Hitch Yah--Cause I'm Famous, I believe in KARMA

    @KLIPIT….EXACTLY!!!! LLS

  • I'm Just Me: Keeping It Real Since: 1983. HAPPY NEW YEAR BOSSIP FOLK. 99 DAYS!!!

    THEY TOLD FRANKIE THAT, SO SHE WOULDN’T EXPECT AN INVITE!!

    *******************************************************

    TRUE, TRUE!!!

  • tg

    LMAO – you know Liquor don’t lie. She must believe it to be true.

  • LaDiva

    Nowadays they give anybody a reality show…
    I guess it gives untalented ppl hope….

  • Dilla

    I don’t blame Keyshia for not inviting her. Who needs their wedding guests purses coming up missing.

  • Keepnit100

    Lmao..everyone has a Frankie in the family..the relative who is loud, obnoxious, and lit up all the time..poor thang

  • MadeByChevy25

    KLIPIT
    1/8/10, 10:47:am
    THEY TOLD FRANKIE THAT, SO SHE WOULDN’T EXPECT AN INVITE!!
    _______________________________________________
    LMAO too funny and probably so true

  • Stripa Swirl

    @KLIPIT
    1/8/10, 10:47:am
    THEY TOLD FRANKIE THAT, SO SHE WOULDN’T EXPECT AN INVITE!!
    _______________________________________________

    Now that was too funny. Holla! U are probably way closer to the truth than B@ssip.

  • Jackie M.

    Frankie is on another level entirely!!!

  • Sylmarvelous

    @KLIPIT!

    EXACTLY what I was gonna say! Too funny!

  • Miss Mo

    I feel sorry for Keesh. If Frankie was my mama I would be mortified!!! Who’s mama is seriously hollerin “Deez Nuts?” For real?????? Such an embarassment.

  • learn to love yourself

    Dam Frankie you can’t hold water

  • http://www.bossip.com Ms.Dany~Gyrl

    THATS MY GYRL, BUT FRANK DON’T KNOW SHIT!

  • http:chokolatemilk.blogspot.com Choco

    Frankie need to take a peak at herself and seek a image consultant on all levels…She don’t know when to shut up!

  • Cole Brown

    I think Frankie is still on drugs. She damn sure sounds like it.

  • hotbeaver69

    dand poor frankie, someone should do an intervention, please put frankie on that show. i’m sorry that i keep laughing at that nut, she is somebodies mother, keyshia you done unearthed a monster

  • the sane one

    frankie is hilarious but this would not be funny at all if she was my momma!

1 2 3
blog comments powered by Disqus