Thickie Shortie

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Alicia Keys and her thick ass thighs performed in Manchester, England. Say what you want about Alicia, but that body is certainly on point. Who cares if she has no rack at all…

Images via Splash

View photographs of Lisa Bonet, Zoe Kravitz, and the new baby coming up next..

Image Source

Comments

  • http://en.gravatar.com/avatar/522ae813d0291146b3c70cd56c2834f3?s=80&r=any NIKKI UNDERWOOD (It's ironic, I had the brew she had the chronic)

    Her pants are always shiny….

  • Vinandi

    Uno

    I dont like her body! she’s really pretty, but does not seem feminine at all!! but I guess Swizz beats can dispute that!

  • Slide Like A Fresh Pair of Gators (fka Keepin' It Real - D'Original)

    Damn, look at her a$$ in them jeans – that’s what I’m talkin’ ’bout…

  • Miss. Rissa

    Yea A Keys is bomb

  • http://en.gravatar.com/avatar/522ae813d0291146b3c70cd56c2834f3?s=80&r=any NIKKI UNDERWOOD (It's ironic, I had the brew she had the chronic)

    Lisa looks like a Scarecrow😦

  • Vinandi

    what in Kanyes world is Lisa Bonet wearing?

    oe had no chance style wise from the very beginning with a mum like that!

  • PANAMA'S FINEST

    ALICIA LOOKS DAMN GOOD!!

    🙂

  • PANAMA'S FINEST

    LISA LOOKS STRANGE… VERY STRANGE…

    KINDA LIKE MICHAEL IN THAT WHEELCHAIR… JUST STANDING UP.

    SMH.😦

  • bree

    was Alicia dutty-whining or doing the ponytail?

    Lisa is the reason Zoe dresses like that.

    the end.

  • Aniyah

    Alicia Keys is a thick girl, lol. Lisa looks strange all the time.

    I do want to say the best part of the BET Award show was Alicia Keys portion of it all. She def won my respect by briging them Diva Groups out.

  • knocked up had a beautiful baby boy

    Alicia is always on point. You go girl.

  • Slapping HatersSince82

    Lisa and Zoe are gorgeous, regardless of dress, and that baby is too cute. A.Keys looks like a pig in a blanket.

  • LdyK

    Alicia is rather healthy in the hip and thigh area…yes we know that she cannot really carry a tune for long, yet she has fans and a career…lucky her!

  • 6 Figgaz

    “Who cares if she has no rack at all…”

    Uh, I do. My girl bree knows…

  • http://blogenvyisthenewblack.blogspot.com/ Blog Envy Is The New Black

    God help me, if you think her thighs are thick *chuckles*

  • cns

    Is this what you call homeless swag? Ugh.

  • finesseyoswagger

    lisa’s baby is cute, takes after his mama! Zoe, ur weave is not on point, looks like 2 pigeons were fighting over a Dorito in that birds nest!

  • v-fromRock

    What’s wrong with Alicia..I think she looks fine.

  • http://en.gravatar.com/avatar/522ae813d0291146b3c70cd56c2834f3?s=80&r=any NIKKI UNDERWOOD (It's ironic, I had the brew she had the chronic)

    Lisa Bonet looks like that cat lady off the Simpsons….

  • Dark Cable

    Alicia Keys can get it everynight of the week. Just plain fine!

    Lisa Bonet is certifiably nuts…she looks like “Witchy Poo” in that hat. And what’s up with those “homeless guy” pants that the caucacian dude is wearing. Leave it to people in Hollywierd to make dressing like a homeless person a fashion statement. (as they load grocieries in their $75,000 car)

  • bree

    LOL @ 6 Figgaz..G’Morning!

  • Mamacita

    Lisa always looks dirty….why??

  • PANAMA'S FINEST

    @ Slapping HatersSince82

    “A.Keys looks like a pig in a blanket.”

    DAMN.. YOU AIN’T RIGHT. LOL🙂

  • $m♥K.E.Y.

    Lisa, Zoe, and the baby daddy are always sporting the ” I haven’t showered since the last full moon”

    type of style, gross. Au natural

  • Lady Architect

    Alicia Keys definitely has a nice shape and her waistline is small when I saw her in concert. She just has hips, thighs, and butt which is good to have with a small stomach so she’s on point. Who cares if she don’t have big boobs. I rather her stay natural then to get implants.

    Cyndi5812,

    Yes I love her backup singer’s body as well. He was the business.

1 2 3 7
blog comments powered by Disqus