Good Ole Matty Knowles Ordered To Pay Over 8K Monthly In Child Support For New Baby

- By Bossip Staff Categories: Babies, Baby Mama Drama, News

Mathew Knowles will have to cough up the dough for his newborn baby Nixon. Flip the script for the details:

An L.A. judge just ordered Knowles to pay $8,200 a month in child support, retroactive to February 1. Knowles must also pay 100% of uninsured medical costs.

Alexsandra Wright claims she had an 18-month relationship with Knowles and he’s the baby daddy of Nixon — born February 4. Wright’s lawyer, Neal Hersh, went to court today asking for support and the judge granted it. But Knowles will take a DNA test March 1 … and the long-term support issues hinge on the outcome.

It’s interesting — Knowles has not flat out denied he’s the daddy. And in fact, he gave Alexsandra $10,000 in January to cover uninsured medical costs and baby stuff.

Damn Mathew…we guess time will tell soon enough after those test results come back!!!



  • ms jazz

    yea the baby is an Aquarius like me

  • pynk♥{August Wilson}

    This sounds fishy tho… The court usually waits for the results…….

  • LOVA32

    Who cares!!! My boyfriend thinks the same with me. He- is eight years older than me, lol. We met online at- Agemingle @ c–o–m a nice and free site for Younger- Women and Older Men, or Older Women and Younger Men, to- interact with each other. Maybe you wanna check out or- tell your friends.

  • UrHeinessDaQueen

    Nixon Knowles huh? lmao wow
    Anyways I’m actually surprised as to how low this amount is compared to what other ppl in the limelight pay.
    I wonder what either Bey or Sol have to say about this? hmm?

  • drenk

    HAHA! He prolly thought he was shooting blanks at his age!!!

  • Nique


    Another mouth for Beyonce to feed!

  • Eeew!

    Someone slept with him again!?

  • Mr.GQ

    Family with Christian values my @$$!!!

  • ***JUDY***

    Im surprised more women havent stepped up.

  • resurrected

    For some reason I just don’t think that this baby is his because both of the parents are of darker complexion and I do know that children take pass genes but like Punk said it seems fishy… For this baby to come out looking like Beyonce when she looks like Tina and I am sure that she is not the father… I am starting to think that this young woman that he picked to father this child with is going to be like all of the jump-off of rich men very unstable just like John Edwards’s baby momma and what man who has a chance to be President would pick up this woman? I am not color stricken at all I think that mother might have some secrets but it would serve Matty right to finally have a woman in his life that he can not control…

  • pynk♥{August Wilson}

    lol @ drenk & nique. You’s are CRAZY!!! lol

  • Glok...Im Marcus Garvey !


  • Sydney™ (Willie Barrow)

    Let’s see, what was that old quote that Beyonce gave a magazine a few years ago about the Jacksons? Oh, here it is: “I grew up upper class. Private school. My dad had a Jaguar. We’re African-American and we work together as a family, so people assume we’re like The Jacksons. But I didn’t have parents using me to get out of a bad situation.”

    It seems that those words are returning to haunt this family. Papa Knowles may need a bit of an assist (and a vasectomy, SMH).

  • resurrected

    Wow does this reminds me of the Jacksons… Joe has that side child from a 20 year affair and now she is paying for it because they are the only family that she really has left and none of them wants anything to do with her… She was the only child that he let call him daddy but she will forever be effect by the choices of her parents and until this day she does not understand why her siblings does not want to have anything to do with her and she is grown with her own side now…

  • Sydney™ (Willie Barrow)


1 2 3 5
blog comments powered by Disqus