Poor Thang: Ja Rule Celebrates His Birthday And No One Comes Through

- By Bossip Staff Categories: Happy Birthday, News, On the Party Scene

Ja Rule celebrated his birthday at Quo Nightclub in NYC last night and he was the only celebrity there.  Damn we knew he fell off but not into the Z-list category.

More pics on the flip of Ja Rule on his “me myself and I” steez.

Comments

  • The "Original" Brown Hornet

    1st

  • Brooklyn, Stand UP! (The Carlito of this Bossip Sh*t)

    JA!!!

  • Hannibal

    THE MOST UNDERRATED RAPPER EVER. 50 CENT, ROUND 2 IS ABOUT TO BEGIN!

  • Tam Tam

    PATHETIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Momma-Yo-Ke

    he’s so 1999

  • Her Karma=His Redemption

    I know SOMEbody else had to show up…I didn’t even recognize either one of those guys pictured…they look like they had already been at the club since HAPPY HOUR!!!

  • aleximaq

    Lies…anyway, him was sooo handsome in his wittle outfit….LMAO!

  • Mrz.Reed

    JA….is just……… Old….. and NOBODY really cares!!

  • http://fromthat TINGTING

    unbeliveable

  • white male

    nice gucci jacket

  • Honeyb

    Awwww…he knows whats up. He can’t even smile at this sad party…

  • B3 Fearless

    *sings* d*mn homie in high school you was the man homie wtf happened to you…

  • WhatAWorld

    He should have stayed home,his time is past up.SMH!

  • Matix B Gaza Mi Sa

    Rudy had more people show up at her “Period Party” episode on the Cosby Show than this guys get for his 50th birthday!

  • nywoman23...killuminati

    lol where was gotti

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus