Kelis Is A Certified Weirdo

- By Bossip Staff Categories: Freaks, News, SMH

Kelis

Kelis performed yesterday at Santos Party House in NYC looking like a bootleg version of Lady Gaga. It might be time for babygirl to throw in the towel on the music thing and just take care of baby Knight and collect Nas checks.

More when you…

lady gaga

See the semi-resemblance??

More Stories From Bossip

Comments

  • that damn sh#$ disturber

    u gotta hand it to kelis, body is on point and she looks good. guess she figures gaga has copied her enough, time to return the favor…

  • lisabeller

    S e e k i n g A f f l u e n t c O m is a place for like-minded people who understand that intelligence, success and drive are key elements to attraction.

  • Miss U Much MJJ....Lovely1

    Nasir Jones’s money is going to very good use!

  • STFU

    Kelis always dressed like that…she did not copy Lady Gaga. This isn’t news. This is just Kelis being herself. NEXT!

  • Nique (Life in the Fab Lane)

    Re-file this sh!!t under

    HOE SIT DOWN-ALL THE WAY DOWN!
    WHO CARES??
    WHEN THE CHECKS START COMING IN…..and u dont know what to do with it
    SMH

  • cruzan trini

    Her body looks damn good tho’ for someone that just had a baby!

  • Bossip sucks

    Oh Kelis, you still not going to sell more records doing that, poor baby!

  • AfRiqUE CeST CHiQ

    Its not like WOW…Its like WHOA!!

  • Karla

    she is so tacky and talent-less- SMH @ Nas for even considering this bafoon- she needs to be with someone like favor flav

    that is gaga outfit she has on and gaga rocks it better

  • http://internetmodeling.com/1341 www.internetmodeling.com/1341

    Too many theatrics

    MODELS WANTED w w w internetmodeling.com/1341

  • FiveStar

    Hmm interersting…I thought lace bodysuits were reserved for bedroom action only.

  • http://chokolatemilk.blogspot.com/ Choco

    She is funky and I am not a fan of hers anymore I actually don’t like what she stands for and I think Nas is glad he ain’t with her I also think she is on antidepressants

  • drenk

    she looks good for someone that had a baby, some women just throw in the towel, still think she’s a k.u.n.t. for robbing Nas in the courts

  • Gracescincoz

    I have been a fan of Kelis for years and Lady Gargoyle stoled her acts. She looks good to just had a baby!

  • C-TownDiva!!!

    Lmfao @ “when the checks come in…and u don’t know what to do with them” that was funny, thanx for the laugh….

  • Gracescincoz

    @c’mon son, go to youtube and look at her older joints, she was that way before Lady Gargoyle. Follow me on Twitter @gracesincoz!

  • Lilika

    Oh probably you guys mean that she’s a certified Illuminati now!

  • Rain

    @Karla Bafoon lol!! Yeah she wld be more suited to Flavour Flav. Nas had a lucky escape.

  • Cleofa

    wouln t yuo be as weird , with so much money coming in having nothing to do for it every month!
    http://www.facebook.com/jeffcleofa.

  • IDONTLIKEU

    Nas go get your son it’s clear this woman is crazy!

  • Diva Doll

    This girl tries way too hard. She needs to just sit down.

  • MIND YO BIZ

    Kelis been doin all this funky weird stuff b4 GAGA came along…..she aint copying no one shes in her own lane…
    YOU GO GIRL!!!

  • lameka

    Kelis was a weirdo when lady gaga was still just a plain looking white girl(not hating just saying)get it right!

  • Gimmeabreak78

    What in grandma’s doily hell is she wearing?!?!

  • pls

    Kelis can dress weird all she wants but she will still FLOP!

1 2 3
blog comments powered by Disqus