Nicki Minaj Breaks Down The Concept For Her “Your Love” Video

- By Bossip Staff Categories: Attention Slores, ChitChatter, For Your Information

Nicki Minaj with long curly red hair

Nicki Minaj is speaking out on the video for her single “Your Love”, the first single by a female emcee to top the Billboard Rap Songs category in over seven years.

Click Here To Read The Rest On HipHopWired

More Stories From Bossip

Comments

  • FATz

    FiRST?

  • Allenro

    who gives a shit..grow some talent nicki

  • Zone 4 Representatives

    This schizo chick is such a talentless fraud. You see how she just used about 3 different accents. God bless her tho she’s gettin that paper.

  • TMoney253

    SHE LOOK DUMB AS HELL WITH THAT WIG ON!

  • iysis10

    she is f-ing crazy and talentless. how many more mins of fame does she have again.

  • lala

    , to all of the nothing nicki haters , please do everybody in the world a favor ann kill yourself , i just wanna know how she is talentless but is making billions ! Somebody must think she has talent . You hood buggars aree just mad because you aint on top # hatersitdown

  • Matix B Wooty POP

    Lala are you 4 years old? How is this bytch making Billions and can’t even pay for a rented Lamobs??? Even if she can afford a Lambo she is not making Billions! Questions: Does what Nicki eat make you shyt??? If so your gonna be shyting dycks.

  • purple love

    @lala I admire ur admiration and respect of Nicki cuz yea she is gettin paid but u ruined it by saying billions

  • Kristina

    She’s making billions? LMAO, Nicki stans are so delusional. Poor things.

  • THE SMOKIN' SECTION

    What in the ghetto lil bo peep is that?

  • Somali Ninga

    Why is she talking in a British accent? Altered personality? KILLUMINATI!!!

  • Zone 4 Representatives

    @lala…please remove your head from nicki gar-bage’s azz. Just because some people recognize talent and some get caught up in the hype doesnt mean people are hating. As you know OPINIONs are like azzholes. Everybody has one. As I stated b4…she is gettin that paper. I just can’t figure out why.

  • Zone 4 Representatives

    Oh and BTW…that broad has as much chance as seeing a billi as you do….no disrespect

  • Mystyri

    The concept is….

    ……IT’S ILLUMINATI!

  • Barbiekilla Fivethousand

    I’ve never encountered anyone who hates themself and wants to be white as much as this airhead talentless bimbo does, it’s a travesty.
    YOUTUBE: BARBIE KILLA 5000

  • SkyeHye

    As a person of Black and Japanese descent, I find all of her constant references to being a “Geisha” and “Harajuku” to be culturally offensive… If a Japanese girl were running around in Black face, then everybody would have a serious problem with it! Is this any different? Ponder on that…

  • Ronnie

    I think most(if not all)of you are forgetting what school Nicki attended. Shes an actress, that actually came a lil bit before singing/rapping but she also was in a singing/dancing group. So yes, Nicki got plenty of talent. Forget a billion ya girl still getting paid like it or not. She aint stealin the money from you so why all the hate. And when people say stuff like “Nicki stans are major failures in life” you are really showing your ignorance. I will keep supporting Nicki cause I like, and my life is more of a success than anything else. I believe being a hater is one of the worst things you can be, cause you guys seem so unhappy just because someone is living their dreams. Smh, listen to some of Nicki’s songs on youtube and its like shes speaking directly to the haters basicly saying say aint gonna stop doing her for any of you and why should she, so just hate on her some more cause its only making her more relevant. Even lil kim couldnt stop that🙂

  • Ha! PUH-LEEZ!

    She’s a know nothing talentless hack!

    Billions? Nicki can’t spell or pronounce the word! GTFOH!

  • Matix B Wooty POP

    jack: Please go back to school. Thank you. You done “know” dizzy.

  • http://facebook.com/ggoodei ggoodeimc

    lol @flyygirl

    Why did she have to break into the British accent…yeah thats just symptoms of a dumb broad with no sense of communication…tsk tsk tsk

  • are you serious??

    Yes, i am a big nicki fan but she def aint makin billions lol. u screwed urself when u made that statement.

  • Please

    I dunno, I wish she would just be herself. Stop with the gimmicks and give us what she got.

    Shre already in trouble if Puff is her manager. It wont be long before shes in the unemployment line like the rest of Day 26 and Danity Kane.

  • GUCCIFRAMES

    YOU KNOW WHAT F*CK DEM NICKI CUZ I COULD NOT STOP LAUGHING. MY GIRL JUST SWITCHED UP RIGHT IN THE MIDDLE…I LUV IT.
    SHES ENTERTAINTING AND HER JOB IS TO ENTERTAIN!..GET IT.

  • amberNsav

    LOLz @billions i love weezy but he dont even make billions nobody in the music industry making billions. millions yes billions no.

  • GHOST FACE!

    It’s ok to brown skin…..

1 2 3
blog comments powered by Disqus