T.I. And Tiny Have ANOTHER Wedding Ceremony, Head To Vegas To Kick It Even Further…

- By Bossip Staff Categories: Congratulations, News, Weddings

tiny and t.i. married

Tip and Tiny are really doing it up…

When one wedding just won’t do, follow rapper T.I.’s lead. He wed his longtime partner Tameka “Tiny” Cottle in Miami Friday, only to have another ceremony Saturday. With the legalities out of the way, T.I. (real name Clifford Harris), who wore a custom-made Prada tuxedo, and his bride exchanged vows in front of celebrity friends Chilli and Kandi from Real Housewives of Atlanta at Miami’s Star Island on Saturday.

The newlyweds plan to fly Vegas and wrap up their wedding weekend with a third bash in Las Vegas on Sunday. In nontraditional fashion, they traveled to Europe for their honeymoon last month before tying the knot. The hip hop item dated off and on for eight years and have two children together. T.I., who is starring in Takers, has three kids from a previous relationship.

ti and tiny married wedding pic

Again, congrats to them…

Source, Image Source

More Stories From Bossip

Comments

  • Too much

    I had them both. A jolly good time.

    • sooooo what

      liar……….lmao

  • loveyou1314

    `
    Wanna find AN I-NTERRACIAL R-ELATION-SHIP???
    `
    Here is a very nice co-mmunity
    `
    ___________ black white mingle * c o m ____________
    `
    It’s where black white sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.
    `
    Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a picture of yourself and check out the photo galleries.
    `
    Give it a try, you will find someone you like here…😉
    `
    `
    / \./ \/\_   ““““““““““““““““““blackwhitemingle
      __{^\_ _}_  ) }/^\   “““““““““““““““`   c o m
     / /\_/^\._}_/ // /
    ( (__{(@)}\__}.//_/__A___A______A_______A______A____
     \__/{/(_)\_} )\\ \\—v—-V—–V–Y—-v—Y—–
      (  (__)_)_/ )\ \>  
       \__/   \__/\/\/
        \__,–’  

  • kalifa

    it’s about damn time already for these two….Tiny is a good woman and TI knows it

    happy successful black folks doing the family thing –🙂

  • Joy

    Good job, TIP!

  • zirree white

    Finally LORD knows weve been waiting 4 this day. There is no good luck its we know yall gone make it.

  • http://www.mstrendydiva.com mstrendydiva

    I’m happy for them. I would love to see more pics of the ceremony.

  • germzy

    tiny’s dress looks very tacky. congrats too them both nevertheless.

  • Fedup

    CONGRATS TO BOTH OF THEM. GOOD TO SEE BLACK LOVE WORK AND GROW! THEY BEEN THROUGH A LOT. TINY IS OFFICALLY MS. T.I.!

  • tanis

    never get tats on the breast. look how tacky it makes her dress look. why does she need to have her breast out at the wedding like that? smh

  • Johnnie Fleming

    Congrats! May God bless you.

  • Christine5980

    YOU HAVE TO SEE THE DRESS SHE WORE AFTER THE WEDDING! GO TO MEDIA TAKE OUT.COM!

  • bluekid

    Congrats! May God bless the both of you!

  • Divatude

    GeGe you must be on the wrong website.

  • SaySomething

    Who cares?Tiny is STILL a baby momma and T.I is STILL a convicted felon.——>Next.

  • BJ

    Is that dress white…..

  • sweetly1

    Congrats, I wish you joy and happiness. Your family is now complete. Don’t allow anyone to destroy your family.

  • rum&indigo

    congrats.

  • soulwoman

    The dress is beautiful but she looks tacky having her breast hanging out.

  • MISS ALL THAT (IS IN THE BUILDING)

    MONEY MAKES PEOPLE DO SOME STUPID SHIZ… AND BEING BROKE MAKES PEOPLE
    “THINK” BEFORE THEY DO STUPID SHIZ.. MORE POWER TO THESE TWO $GHETTO$ FABOULOUS ENTITYS..

  • noniya

    IS THAT DRESS PLASTIC?

  • Allie

    if you’re going to do it, do it big lol but i agree with the comments about her breasts

  • auntdoggandauntfail

    that dress is helluva ugly and ghetto lmao congratulations ugly!!

  • Michelle

    U all are right about the breast let alone that she has 3 kids and got married in white, I’m just saying.LOL

    Ti is fine as hell. He wearing the sh** ou that suit!

  • Michelle

    U all are right about the breast let alone that she has 3 kids and got married in white, I’m just saying.LOL

    Ti is fine as hell. He wearing the sh** out that suit!

  • jazz

    This is a joke. He won’t be faithful, but I can’t say I blame him, if you were surrounded by beautiful women and had to come home to this, would you be faithful?

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus