Feelin On Her Booty: Lil Kim Hugged Up In Cleveland With Colorful Characters

- By Bossip Staff Categories: Cakes, News, On the Party Scene

lil kim parties in cleveland

Here is Lil Miss Knifed Up aka The Queen Bee partying in Cleveland at a spot called “Tops & Bottoms.” Damn, Rainbow Brite has a tight hold on Kim’s brown round booty…

More pics:


  • Guoduan

    Life is so beautiful. Maybe you want to check out

    ==== BlackWhite Cupid – c 0 /m ====

    It’s the largest and best c lub for seeking interracial singles, black athletes, doctors, lawyers, investors, entrepreneurs, beauty white queens, fitness models, and Hollywood celebrities.

    It also features certified singles and verified beautiful women. What’s the most important is: you can meet the one who you’re looking for!!! GO and have a try….. ;)

    • Nostradamus

      at first I thought it was a male impersonating KIM KARDASHIAN

  • Bill Bigsby

    Plastic curves lmao. Kim UR FINISHED

    • Dont u wish yo girlfriend was hot like me...dont U

      i meant my comment in a good way cuz some of them trans be cuties

  • Bill Bigsby

    Ladies, dont evr lelt your friend go outside looking like this. Pleez burn the lace fronts

  • Rihanna's Sharp n Pointy...

    Waiting for those true haters to come in to down and damn black folk…


      Lol, now you are commenting on this thread about people coming to down black folks. Gosh when will you black people stop whinning and feeling sorry for yourselves. The world isn’t out to get you and it’s 2010 and all races have the oppourtunity to be succseful in life.

  • iysis10

    kim looks good. hate if u want

  • vix

    2nd but mite as well be 1st:
    They look wayyy too close to be just friends looool.

  • Rihanna's Sharp n Pointy...

    Sure the hair looks a bit obtuse, but we need to lay off the creativity of black folks. Thank God she has what it takes to be an individual!

    • MsRachael

      Actually, I’m kinda feeling the multicolor in the top of the girls hair – but not the orange on the sides though.

  • B. Fresh

    Kim look like she want to be kim kardash. But i dnt mind the hand on the booty whatever floats her boat

  • wow

    the body is on point but the face makes her look like a tranny plain and simple and just think in 30 years how she will look .

  • Downunda

    Damn, Kim is looking good, body and face, you can hate if you want to.. Now the chick with the rainbow hair… I don know what to say

    • Leah

      that wig need to go her eye brows look drawn basically ugly face nice body

    • Leah

      She is mostly silicone,skin, weave(lace fronts),and 10 layers of makeup

  • so4real

    OMG, I saw kim last night at VITA in ATL, she looked hot, she looks so different in person, and in a good way, she’s so tiny, and was so nice. I love KIM, i dont mess with the gimmicks

  • Winners

    go Kim!!! I’m ready for some new music

  • OMG

    its cool to be creative with your hair on personal time, but when you wear that mess to work it becomes a problem, so no hate 4 the sister rocking the rainbow wig. No hate for Kim either, she’s been looking good, and looks like herself again… Now put out some good music again please

  • Tired of Bossip

    she real needs to fire her make up artist. Either that or stop applying it in the dark

  • superdevil

    lil kim in cleveland? lmao, and I’m FROM cleveland. Her career has flatlined seriously, smdh.

1 2 3
blog comments powered by Disqus