Some Morning Cakes: Vanessa Veasley

- By Bossip Staff Categories: Attention Slores, Cakes, Congratulations

vanessa veasley in bikini puerto rico

Cakes model Vanessa Veasley headed to Puerto Rico to throw her homegirl a wet’n’wild bachelorette weekend and we got hold of her personal shots… You know what that means guys, no airbrushing! Get a load of those cakes below:

vanessa veasley in bikini puerto rico

LOL at the “squirt” effect the water is giving off!

Enjoy the photos…



  • I Am Legend (Allergic To Darkies)

    LOL I have no idea who she is but man she bad

  • fist full of iron

    Damn I love black women!

  • Bunny(formerly Angel/UrHeiness)

    Ahhhh,I seriously need to move to a place where the beach is like right there,weather warm/sunny lol….anyways,she looks hot.

  • Shan Shan

    I envy her body…no homo

  • Educated Goon

    Nice. We need some hi- definition close ups of her butt tho.

  • CAU Alum

    Unlike dummy above I went to Clark Atlanta University with Vanessa Veasley and DJ Drama, etc. She has gained weight since our college years, but good weight, and she’s serious about workouts. The “cakes” are authentic guys!!

    • Tha Truth

      Really?!? I hate when people act like cats is stupid and blind. SMDH. You have common sense right? Did she have DD’s @ CAU? No she did not. You can’t just wake up and have a booty. Her weight gain isnt that dramatic (25lbs max) and I been working out for years and I never seen a person just grow a booty because they work out. Never. Actually you become leaner and more defined. You can shape and toned but believe me you just can’t go from being a board to badunkadunk. Lol. You can’t minipulate the fat deposits in your body UNLESS you do something to it. Lol. It may not be implanted but it can be injected from other areas. If the truth hurts say ouch.

    • Ahahaha

      Whoever wrote this obviously doesn’t know VV. Either of you. She talks openly about her breasts being enhanced and her butt is not big at all. She’s only a 38-40 on the bottom. Oh yeah, you knew her when she was 17 in college. Yep. Womens bodies don’t change at all over 10 years. Lmao. I’m so glad she just posted this link on Twitter so I could see you lames acting like you know her.

  • RealGoldenBarbie

    O_o These are clearly un airbrushed cell phone pictures. Damn. I can’t even hate… Want to! But can’t.

  • khiosha

    Her body’s alright. Could be real… but yuh never know. that face tho… they snap from like ten feet back.. whas up with that ?

  • understandingoverignorance

    She is the reason I don’t hate gay black men. More women like her for me..

    Ha Ha…. keep coming out

  • You Smell Me??

    Great Goooglie Moooglie!

    • Kem Wer

      “That thang is juicy!!!”

  • http://bossip Tiki Barber

    I want to bend her over and let my rover take over !

    Dem sum nice plump cakes Yo I would be all up in her guts make her stomach sore. lol

  • Soul Touch

    Don’t know who she is, but she has a nice body (no photoshoppe) and is quite attractive.

  • SNL

    Finally!!! She looks better in these shots than she does in the new King Mag she in.

  • Blacchyna

    DAMN GINA! everytime I look up I’m seeing some female showing all the goods. Azz, Titts, clit. Do women have any self respect anymore… Damn.. Everybody wants to be on a cover of a magazine. Now when I see one of these broads on Forbes magazine then I’ll be impressed. But for now I’ll just look at My OWN Azz in the mirror.. Damn I’m FINE…

    • BreezysBaby

      Normally I would completely agree with you… If she wasn’t ON A BEACH! I’m not insecure. I wear tiny bikini at my pool and sometime take my top off so I don’t get lines. (shrug). I don’t see what’s wrong with that if you look good.

  • Kem Wer

    Ummm!!! “Make a pitbull love a hound, make a preacher lay his Bible down.”

1 2
blog comments powered by Disqus