Who Is My Hollyweird Dad???

- By Bossip Staff Categories: Babies, Guess the..., Hollyweird

Todd Bridges son Spencir

This handsome young fellow is the son of a Hollyweird actor who became successful very young and fell into some of the very same pitfalls that have been a problem for other child stars… like Lindsay Lohan for example. Can you guess who his dad is?

Here’s a big hint. “Whatchu talkin’ about _______________???”

Spencir and Todd Bridges at Ubisoft's Just Dance 2 Gifting Suites For The American Music Awards

Todd Bridges brought his son Spencir out for the Just Dance 2 Gifting Suites for the American Music Awards. It looks like they really enjoyed playing “The Michael Jackson Experience”.

Raven Symone was also in the building, but it looks like she didn’t get the memo that it was a Michael Jackson game, not a Lady Gaga because she completely forgot to wear pants. SMH.

Comments

  • nana

    Yeah yeah yeah he was a drug addict SO WHAT????

  • HeartBreak

    His son is adorable! Todd looks horrible. I can only imagine how attractive Todd might have been had he avoided the whole drug scene.

    I pray his little boy never follows in his footsteps.

  • trina

    Wow! So glad Raven stepped her game up. She has been looking so beautiful lately and her body is looking right!

  • jessica from uk

    what a cutie

  • RUN TELL THAT

    NO HATE BUT I GOT A REAL REAL QUESTION RAVEN WHY CANT YOU FIND A MAN,I MEAN COMMON SON ISNT IT ABOUT TIME WE SEE WHATS BEHIND YOUR CURTAIN????

    REAL REAL REAL REAL REAL TALK

    • RHONYC

      raven is one of THE smartest cookies in the business.
      she has been mentored by the best in the business (i.e. cosby)…and knows a thing or 2 about maintaining longevity.
      she was roomates w/ l. lohan back in the day & decided she ain’t beat 4 the nonsense. homegirl ain’t about to mussy up her ‘girl-next-door’ image by being see running thru dudes.
      her money w/ disney is so thick her ‘barbies gotta climb’ it and that how a real dona does it.
      learn & respect this girl’s game.:-)

  • RUN TELL THAT

    DONT GET ME WRONG YOU FINE WITH THAT HOSTES CUP CAKE SHAPE,BUT THEIRS SOME REAL FISHING S?HIT GOING ON WITH U????

    REAL REAL TALK

  • Greeneyedbandit

    Raven looks really good,Im so happy for her.Anyway,Todd done came so far from where he used to be.Its good to see him doing somethin fun&positive!

  • RHONYC

    “WHAT YOU TALKIN’ ‘BOUT WILLIS?!?!”
    todd bridges got a kid? like wow!
    i remember when he was a kid himself on ‘different strokes’.
    god, i’m getting old. boo.๐Ÿ˜ฆ
    good 4 him. tho.:-)

  • !!!!!

    HES A CUTIE AND RAVEN LOOKS PRETTY.

  • http://fabwtalk.blogspot.com fabwtalk

    His son is such a cutie pie.

  • Sepia830

    Todd Bridges is a piece of sh*t.

    • http://u bklynlady

      DAMN, what he do to you?

      Raven needs to put some clothes on….

  • Buluw

    I love this , So doesโ€“ My boyfriend. I met him via โ€”D iamondR omance โ„ƒโ—‹Mโ€” a nice place for seeking _Rich romance and love, which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive sin gles and treat you like a king or Queen. Maybe you wanna check it out or tell your friends. @@@๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰ fa bu shang qu ne

blog comments powered by Disqus