Angela ‘See, I’m Not A Muff Diver!” Simmons Goes Shopping In A Hot Pink Hooker Dress

- By Bossip Staff Categories: Are You Feelin This Get Up?, Attention Slores, Bangers

Angela Simmons Bossip

Angela probably thought this hot pink get up would get us up off her back. But the girl trip to Victoria’s Secret just makes her and her suspect crew look all the more suspect.

Actually, had there been any thought behind Ange’s hooker gear, she wouldn’t be wearing it. SMH.

Beiny/Fu/WENN

Comments

  • WootWhat

    Its not that “hookerish”. She has on flat boots and arm jacket the only thing is her dress is short then agian this is 2010 in America not 1910 where this would be offensive. She did it in a classy way, I think.

  • WootWhat

    Its not that “h**kerish”. She has on flat boots and a arm jacket. The only thing is her dress is short…then agian this is 2010 in America not 1910 where this would be offensive.

    • dgdfgfh

      Christmas is coming !!! Still alone this year??? No, welcome to
      :) ________Bla c kw h it eF lirts. Cā€ 0- M__________:)

      a nice place for seeking interracial love, which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive sin gles and treat you like a king or Q-ueen.
      Come to find your special one for a sweet Christmas !!!!

  • WootWhat

    Not my style at all….Just my opinion….

  • http://bossip chuck

    She looked cute untill I scrolled down to those ugly a,s,s boots. She needs a lil botox on that fohead and some braces she will be alright. Jus joking with the botox I have more respect for natural women !

  • http://www.showmestate.com 5'10" AKILLAH RICHARDS (A SPADE IS A SPADE)

    lol leave Angela alone.

  • axmeifigivafcuk

    Uggh whose reporting on this average ass chick? I mean if you would have seen that face *in the 1st pic* would any of you stop & holla. I’d rather you report on that friend of hers to the left, to the left.

  • axmeifigivafcuk

    Average at BEST. I’d rather see pictures of that friend to the left, to the left.

  • Mrs. Sukanya Hardy, not married anymore :D

    Longer jacket, in white muti- colored skirt with black, red, yellow, and blue whould have been nice and if the skirt reached lower thigh instead of mid thigh.

  • uhh yeah ok

    ew @ her girls..

  • dollbaby

    Am I the only one who thinks she have a Sponge Bob body!!!! Her head is like smushed in her upper body!

    • DR.FUNK

      Yeah…hideous posture.All kynna’ funny built…and getting FAT.

  • phyre

    Do y’all read y’all comments before posting or do y’all commenters actually think these people really give a damn what y’all think?

  • kockjuice

    Angela looks like her coochie stinks

  • fashioncritic_yeahright

    I agree, the boots are not right for the dress.

    If Angela was taller then she could get away with it.

    The dress is young and fun!

  • cotton124

    Cosign with ms perfect. No to the boots not tall enough to wear them ever thing is not for every body. She’s likeable staying out of trouble what more could a parent want. Leave her alone.

  • !!!!!

    SHES NOT A GOOD DRESSER.

  • bossipfanatic5

    she is entirely to young to have that much cellulite. #hitthegymbooboo

  • kill bill

    why r yall going in on angela all of a sudden? damn leave her alone. she is working making money and MINDING HER BUSINESS.

blog comments powered by Disqus