Pure Comedy: Chris Brown Twitter Whoo-Rides On Raz B For Twitter-Hollerin’ At Rih Rih

- By Bossip Staff Categories: Attention Slores, Coon of The Day, Ho Sit Down

Chris Brown Raz B

When are these celebrities gonna learn that Twitter is not the place to work out their emotional issues, lol.

All day, Raz B has been on a mission to fill Matty Camp-y Poo’s spot now that he’s gone. But rather than cop a calling card and hit up Rihanna in Barbados, he’s been assaulting her with retarded @replies like this.

Raz B Rihanna Twitter

Then, being the habitual line-stepper that he is, Raz B went there…

Raz B Twitter Eric Benet Halle Berry Chris Brown Rihanna

And Breezy went IN!!

Chris Brown Raz B Twitter Beef

This steak-ums (aka manufactured beef) might have just made our whole week. Flip the page for Breezy’s full rant. We promise: it’s comedy.

Comments

  • loveme23

    Lol!!!

    • GUCCIGREEN

      BOOOY BOTH OF YALL GAY! RAZB GAY CAUSE OF ALL THIS DUMB CRAP HE KEEP POSTING ON THE INTERNET..AND CHRIS GAY FOR FCKN A FEMALE UP AND WEARIN HALF THAT SWEET SH_+ HE BE WEARING. SO BOTH WACK AND CHRIS BROWN DONT SAY NOTHING TO KNOW NO ONE ELSE THAT THROWS OUT THE LINE DONT MAKE ME CHRIS BROWN YOU NAH HE JUST WANTED TO LOOK HARD….WAY NOT.

    • kalifa

      rihanna would still choose pimp-hand chris brown over that buller razb.

      razb been riding c0ck for his entire “career” and now that its over he wants to say he was molested. it was good when he was getting paid for it now he wants to play victim.

      that big lip buller should leave god, chris brown and rihanna’s name out of his vocabulary.

  • The Ugly Truth

    Fun-ny!!

    • Sepia830

      LOL for real–especially the part about Halle Berry and Rihanna being intelligent.

      Chris Brown’s stock just went up in my book.

    • Sepia830

      Raz B’s shirt should probably say “INFECTED”, not “AFFECTED”.

  • http://arionataylor.blogspot.com Ariona Taylor

    All he said was how can a man mistreat a fine lady. Chris must still feel guilty. I guess coming from Raz B, HE LEFT HIS A$$ OPEN for that one! arionataylor.blogspot.com

    • FaReelDoe

      I think Chris got pissed because damn, it’s been like 2 damn years, he’s young, he’s apologized numerous times (realizes he messed up), he’s completed his DV program, Rihanna’s moved on and he’s TRYING to move on. He’s like: DUDE!!!! STFU already!!!! I don’t blame him.

    • ImaPC

      but 2 years in the grand scheme of things is NOTHING. That’s what I don’t get about Chris Brown, he seems so immature that he doesn’t get it. R. Kelly STILL gets called the ‘pp man’. Ike is STILL known for kicking Tina’s azz. Sinead O’Connor is still known for ripping the pope’s picture. As a man, you have to accept what you did and just show thats not you anymore, but Brown seems to think he should get special treatment.

  • http://www.facebook.com/gotstrong1 Bicyclecrazy

    I am rolling !!!

  • get em paid!

    If your an alleged CLEB YOU TWEET! REAL CLEBS HAVE PR Machine. Has beens also tweet baby mama drama! Dudes do you all need some midol and a half gallon of death by chocolate ice cream! Stop PMSing!

  • Timmy

    Raz B has been trying to get with Rihanna all day long. He was dedicating all these love songs to her. He really hit a nerve because Chris Brown flipped out lmao. He called Raz B a lame.

    Chris still loves Rihanna because on his Twitter he favorited a tweet that said he will always love her. That was the night TeamBreezy and RihannaNavy was going at it.

  • Mrs. Rance

    The comical part is that Raz B thought Rihanna would give his mental azz the time of day. Does he not understand that he is tainted? Yeah, that boy is plum loco.

  • Blue Kid

    Chris Brown please stop it, Rihanna is not going to go out with know RazB, if anything she is going to put out a restraining order to keep his tootie fruity azz away from her.

  • lil minxx

    lawd really now

  • Queen

    If someone mentioned my name I would go all the way in too. Real Talk.

  • Timmy

    Yo they’re still going at it. Check their twitters! Lmao!

    Chris comebacks are funny. He said your a X backup singer!

  • Mrs. Rance

    LMAO!!! They still going at it. I need some popcorn!

  • Mrs. Rance

    Omarion throwin in little cyber slaps like a ho. lol. Damn hubby is waiting for me outside. I hope he lets me get on the computer when I get home which is generally a no no. This is too funny!

  • Shawn

    Please.He was not even thinking about rhianna, he was defending himself. raz b said something about him and chris said something back.

    • Crystal

      he was thinking of rihanna.

  • Keepnit100

    *DEAD* @ peter pan nickname!

    CB is too funny!

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus