Little J. Bieber Takes His Mackin’ To The Caribbean… And Selena Gets Death Threats???

- By Bossip Staff Categories: Babies, Congratulations, Coupled Up

Justin Bieber Selena Gomez St. Lucia

Now that the whole world knows they’re probably doing the nasty, Selena Gomez and Justin Bieber are getting their PDA on all over the world, to the chagrin of so many little girls.

But according to TMZ, some of these little fast booty little girls are taking their celebrity crush thing a bit too far.

Selena Gomez may have put her life on the line during her romantic Caribbean vacay with Justin Bieber — because ever since pics surfaced of the kissy couple … she’s been getting death threats.

The lethal photos came out today — showing Selena and the Biebs in St. Lucia … kissing — and scores of teen girls across the planet are bloodthirsty with envy … taking to Twitter to express their rage writing:

— roses are red, violets are blue, @selenagomez if you’ll break @justinbieber’s heart I’m gonna kill you :3
— @selenagomez I’ll kill you I swear on GOD!!!!
— @selenagomez If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@ !!!
— @selenagomez whore cancer whore..like i’mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i’m killing myself
— @selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i’m gonna kill ya in the night underneath your smelly bed

Well damn!! Simmer down, girls! This is probably just a little PR stunt romance to prove he’s not gay. And you see how THAT worked out for Chris Brown…

Photo Source: BauerGriffinOnline.com

Comments

  • #teambreezy

    STFU Bringing up Chris Brown’s name!!!!!!!

    • sgtyrf

      Happy New year !! It’s time to change your lonely life now !!
      :P ____ Bla c kw h it eF li rts. C” 0- M _____ :P

      ==Free to Join== The most successful interra cial da t ing c lub. If you are still waiting for your sweet “milk” or “Chocolate”, don’t hesitate to check it !! Don’t let your babies wait //too long for you !!

    • kalifa

      white kids are crazy…lol :)

  • what_am_iDoing

    she mad dumb not only is he 16 and shes 18, his body is 12/13..jaden buffer than him…he should be dating dakota fanning or something..aint she like 14 by now? smh

  • http://mcclure.danielle@yahoo.com Chester

    Taylor Lautner is her right age, but Bieber isn’t hot. The girls tHat have a crush on him is mostly 11 or 12yrs. old. Maybe she is like Kim, and needs publicity. :)

  • Glok..Woke up this morning screaming,...Fuk Da World !!!

    NOT ONLY DO THEM LIL WHITE BYTCHES WANT HER HEAD ..AND GIVING HER DEATH THREATS ,..THEY WANNA DEPORT THAT BYTCH BACK TO MEXICO! AND PRONTO ..ALREADY ASKING IF SHE AND HER FAMILY ILLEGALz!

    • JaZzIe91

      dead

    • Maureen

      I spit out my coffee reading your comment! Thanks a lot, now it’s all over my laptop LOL! ;)

  • http://arionataylor.blogspot.com Ariona Taylor

    Pyscho!!!!!! Young girls losing their mind over some celeb. By the time they get older, they will forget all about that dude. That is if their not in jail! You can’t make death threats to people; THAT’S ILLEGAL!!! arionataylor.blogspot.com

    • Hotmami

      This reminds me of that whole Screech from Saved By The Bell era; He wasnt cute, but all the girls wanted him. Eeew

  • plunta

    MY HOMELAND ST.LUCIA LOVELY ISLAND

  • darealwifey

    Aren’t they both like 12? Where are his parents? My parents would’ve never let me “vacation” alone with my boyfriend at that age, especially my daddy!

  • ThatBKChick

    GLOK…LMAO! This is sick and wrong in so many ways. I just want to know, like most of these white kids who end up off the hook (Britney and her sister, LoHo and others)…I must ask where in the hell is this boys mother?…(((I KNOW YALL…TOO BUSY COLLECTING A CHECK)))..SMDH!

  • JaZzIe91

    they don’t even look like they went through puberty yet LMAO

  • Unico

    Dumb kids…the tweets I mean, not Justin and Selena… they are good people.

  • Toy

    My daughter loves him and shes only 11 all her friends are into him i cud mos def c them writing something like that. Im so tired of hearing his name and his songs i had to go buy the acoustic version of his album that she already has. Im tired of buying tshirts also. Just venting sorry:/

  • moi

    eww saleena can do better

  • block baby

    These are BABIES!!! Where are their parents? I’m pretty sure she would still be in school as a HS senior regardless if she is 18 or not she need not to be vacationing alone with this little boy SMH.

  • Cindy

    This boy is a hit among the white and asian girls. Did you see his japanese fans? Crazy! Both caucasion and asian girls like boys and men who is pale and look like a anime character. Ala justin bieber. I mean look how girls like that edward from twillight. White,pale and looks like a japanese made character in a comic book. Sounds stupid but google it. Its crazy

  • Cindy

    This boy is a hit among the white and asian girls. Did you see his japanese fans? Crazy! Both caucasion and asian girls like boys and men who is pale and look like a anime character. Ala justin bieber. I mean look how girls like that edward from twillight. White,pale and looks like a japanese made character in a comic book. Sounds stupid but google it.Its crazy!

1 2 3
blog comments powered by Disqus