Exclusive: David Banner & 9th Wonder On The Responsibilities Of Grown Man Music & The “Loneliness Of Being Great”

- By Bossip Staff Categories: A "Lil Positivity", Bossip Exclusives, Celebrity Interviews
Vodpod videos no longer available.

*Sigh* These two give us SUCH hope for our brothers!! Stay tuned for part two of our interview. And pick up your copy of 9th Wonder and David Banner’s “Death Of A Popstar,” in stores now!!!

Video Link & Embed Code
Link:
http://bossip.com/328424/bossip-exclussive-david-banner-amp-9th-wonder12006/

Comments

  • Candid Canuck

    cant wait imma cop that stat!

  • her?yeahher

    i’m buying it. amazon usually has good prices for music

    #Ineedahiphopdetox

  • F/CHARLAMAGNE

    TRICKS ARE FOR KIDS MUTHF—-!

  • LMAO

    REAL BLACK MEN…..GOTTA LOVE EM

  • Vanessa C

    I have his newest album. Best one yet. I a$ SO PROUD of what he’s done for Mississippi and music. God blesses his people.

  • SouthCacZeta

    That CD is a great body of work, but I guess ya’ll would rather hear Soulja Boy talking about speakers going hammer. It is a damn shame.

  • SPILL IT!!!!

    The beats are cold, but who wants to hear David “trying to get yo’ pussy wet” Banner talk about saving someone’s soul? HO SIT DOWN!!! Lmao!

  • the one

    man fuque these commercials

  • Ejay

    Can’t take him serious with that hat on! If he’s trying to inspirer young black men he should dress like he’s going to the Grammy’s instead of like he’s about to rob someone. Just Sayin!!

    • Uhh Yeah Ok

      “real thugs get down on the floor”…. mhm

  • la vie n'est pas compliquee, nous sommes.

    I haven’t watched the vid….but just commenting of the title…is this the same David Banner that was talking about “cum girl, im trying to make your pussy wet”…??

  • GOLDiE

    At least they seem to have each other… Loneliness of being Delusional GTFOH Mantan and Sleep-n-eat!

  • G.M.

    he11 yeah, lol…u know u fell off when ppl don’t even want to steal yo sh1t lmao

  • hhrtyf

    ๐Ÿ˜›๐Ÿ˜›๐Ÿ˜› I lov e this , i lov e my b oyfriend, he is a nice guy !.

    i met him via —– Bla c kw h it eF li rts. Cโ€ 0- M—-

    The most successful interra cial da t ing c lub. If you are still waiting for your sweet “milk” or “chocolate”, don’t hesitate to check it !! Don’t let your babies wait too long for you !!

blog comments powered by Disqus