Nicki Minaj And Rihanna On The Set Of “Fly”

- By Bossip Staff Categories: New Video, News

nicki minaj and rihanna on the set of Fly

Here is Nicki Minaj with Rihanna on the set of “Fly”.

Looks like it should be interesting…


  • Kera

    Rihanna looks gorgeous. Nicki…. no comment

    • KiraKane

      i think its just bad hair and bad make-up.

    • Kyra

      OMG ,My friend Vanessa, a 32 yrs lady, has announced her wedding with a man Ronald who is the CEO of a MNC. It’s amazing, she said she just posted her profile on an inte’rr’cial d’ating s’ite called
      ~Bl ackw hiteC upid / Co m ~ – and received his chat invitations a few days later. Then, everything went so well that I can’t believe it’s true! Every lo’ve st’ory will unfold on it’s own—
      We got to move on and live life.

    • E.C. from D.C.

      yeah Rihanna looks good

  • purple love

    I love nicki but if I was looking like that and rihanna looking that way came up to me no way in hell would I take a pic with her

  • such and such

    Oh ok looks like it’s going to be and interesting vid

  • heavenlyGOrg

    rihanna’s looks stunning with her hair like that. love it

  • Courtney

    “She get me so sick it make me vomit. That’s why I spend my time online leaving comments.” Nicki addressed haters like y’all a long time ago. You know, the type that “hate” her but steadily click on every post about her lmao and take the time out to leave a comment. Move on and stop hating. Y’all are only giving her the feul she needs to keep going and to keep doing what she’s doing. The sooner y’all realize that, the better off y’all will be.

    • KiraKane

      i find it hilarious when ppl defend these celebs like they related to them or gettin fed by them or something

  • Ariona Taylor

    It’s exciting to be able to be the most hated and still be rich!

  • Bunny(formerly Angel/UrHeiness)

    Can’t wait to see the finished product & Ri is crushing Nicki in the looks dept w/o even trying,damn!

    I just so love this brawd :)

  • jasmin

    rihanna looks beautiful. nicki looks a bit older, but we know this is just bad makeup. she’s normally pretty too. glad to see two female artist collab.

  • AnaLisa

    Rihanna looks gorgeous with that hairstyle.

  • NYC Gal

    Nicki needs to take note: All Rihanna did was to make a pout and that alone made her gorgeous in the photo.

  • chacha

    I’ve got to give to Rihanna , her hair looks good.

  • tragic

    belle (rihanna) and the beast (nicki) i love to make fun of nicki , first i was a fan butt she is getting wacker and wacker, and to all the people saying ‘haters take the time to comment’ yea because we love to leave our opinion . yall think we only leave opinions on a nicki post well ,and why do yall take time to adress a hater (people with opinions). that doesnt make sense to! pfff raggedy barbies

  • Wenzel Dashington

    They are just two Trini girls. They both are in the muisc biz and are on top. IT makes sense that they’d be friends. Duh!

  • BiSHB00

    Rih’s hair finally looks decent…must have been at Nicki’s request lol

    • Alexandra

      Rihanna got a new wig. It looks so much better.

  • oh no u didnt

    @Cali would u prefer *no razb*…lol. Both of these boring trolls can have a seat bc there are so many real talents that get little shine

1 2 3
blog comments powered by Disqus