Naomi Campbell Goes Topless For Elle Russia

- By Bossip Staff Categories: Magazine Covers, News

naomi elle russia february 2011

Okay Naomi…we see you!! Looking fine with that hairline covered up and all on the cover of the February 2011 edition of Russian Elle:)

Comments

  • nymphis

    I loves a mochamami
    I know them nips look like bite size hersheys kisses

  • momo

    Naomi hit me.

  • fresh

    Beautiful! She could have a mop on her head and still be flawless! I wonder if her billionaire boo’s wife will grap a copy….she is over 40 and she looks 25 Damn black don’t crack I know a lot of ww who would give up their lice infested hair to look 25 at 40! And I know ww start balding around age 40 I see it all the time.

    • kalifa

      PHOTOSHOP
      FAKE HAIR
      CONTACT LENS
      NOSE JOB
      HEAVY MAKE UP
      STINK ATTITUDE

  • marquis2sade

    GOTTA LUV THIS EPITOME OF BEAUTY…NAOMI ROCKS

    • kalifa

      no baby naomi THROWS rocks

  • blackking7

    Damn that’s a queen right there!

  • that dude

    Omg!!! She is so pretty! That is unattainable flawless beauty right there! Ageless too Damn!

  • nymphis

    I would eat a ham and cheese off that azz
    And lick the plate

  • RHONYC

    meh. and more meh.:mrgreen:

  • Nana

    Absolutely STUNNING!!!!!!!!!!!!

  • London Bloke

    She looks amazing – love Naomi

  • headturner

    could she have a prettier face??? i mean really, she is beyond gorgeous

  • get em paid

    @sowhatyall
    Lmao yea and she so beautiful!

  • Bunny(formerly Angel/UrHeiness)

    Still landing mag covers I see & yup,she looks good in this cover.

  • naomi

    Momo darling, I really don’t remember you. You could be one of 900 people just from my Spring-Summer collection. I’m going to need more.

  • COLE BROWN

    She seems to look about 10-15lbs heavier than normal.

    Gorgeous regarless.

    • COLE BROWN

      I meant gorgeous regardless.

  • Gymo

    That body is unbreakable!

    I have always loved her skin, velvety and chocolate brown all over, not like some of us mutts with the dark and white parts.

  • Innovatoor09

    Beautiful women!

  • viciousvixen

    She has never aged… Still gorgeous! And that woman can burn up a walkway with that mean walk of hers! Get em Naomi!

  • RHONYC

    *clearing my throat*
    ah hmmm
    try and keep up, k?
    all of her ‘supermodel’ contemporaries did the following:
    Stephanie Seymour is MARRIED to a BILLIONAIRE
    Carla Bruni is MARRIED to the PRESIDENT OF FRANCE
    Melania Knauss (who was BARELY A MODEL!!!) is MARRIED to f*cking DONALD TRUMP!!!

  • RHONYC

    Iman even got BOWIE TO PUT A RING ON IT!
    Naomi Campbell is THE JUMPOFF/MISTRESS/C*MCATCHER of a MARRIED BILLIONAIRE
    Sorry, but if that is what ‘her brand of gorgeous’ gets you…then BYE. just bye.

  • RHONYC

    😈

  • http://google smh

    i hope that glue didn’t pull her roots out, she need to find a good black hair doctor who knows how to regrow hair. she is still a beautiful model tho

  • Unico

    she’s a nutcase

  • pyt

    lol at the haters talking about naomi’s hairline. i guess you have to find something to pick at huh? naomi could rock a fade and still look better than the haters. she is drop dead gorgeous, face it!

  • pyt

    some of you guys talk like you are flawless. stop being so negative and give props where it’s due. naomi is a beauty. bad hairline or not, she still has a billionaire on her arm. what you got? lol

1 2
blog comments powered by Disqus