You Just Might Be The Side Chick…

- By Bossip Staff Categories: Caught Creepin', For the Ladies, Love and Relationships

The “side chick” is one of the most maligned people this side of “the dude who stole all the money from the collection plate on the Sunday we was collecting for the baby hospital.” However, folks don’t always acknowledge the fact that the other woman might have been led to believe that she was the only woman (or that she was dealing with someone who was free to date more that one person).

Head to MadameNoire.com for a few signs that you may be an unwitting participant in an affair

Comments

  • Hannibal

    WHY DO WOMEN CARE IF THEY ARE A SIDE CHICK? US GUYS HAVE THE RIGHT TO DATE MORE THAN ONE WOMAN IF WE PLEASE, IT ISN’T A BIG DEAL!

    • Jo-Jo

      What kinda dumb question is this?Women…scratch that…PEOPLE care about being lied to. People care about getting involved with someone who’s not actually available for anything serious. People care about not being disrespected…etc.

    • Kyra

      Wanna find AN I-NTERRACIAL R-ELATION-SHIP???

      Here is a very nice co-mmunity

      — Blackwhite Cupid * c o m —

      It’s where black white sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.

      Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a picture of yourself and check out the photo galleries.

      Give it a try, you will find someone you like here… 😉

    • iknowrite

      Im with JoJo…

      People need to know if they are wasting their time OR if the person they are seeing has std’s.

      Hannibal must not be dating anyone………

    • Super Sized In Yo Mouf !

      Hannibal is not dating especailly if he looks anything like his mammie in that Avi..

  • Nana

    Sh!t I compete wit ma big sister allll the time!

    I can’t be NOBODY’s side wateva!

    • why do they always leave?

      same here every guy i meet asks me to hook him up with my sis so don’t feel alone. i’m broke compared to her but we look just alike.

  • Bunny(formerly Angel/UrHeiness)

    Any smart/alert woman should already know this w/o feeling the need to be advised by these articles.

    • katie

      no miss arrogant not all women/men are experienced in dating please think before you speak.

    • SwEeTyhOnEsTy

      Please tell me firstly what is a “smart/alert” and secondly how would you really know what is going on with some of these men?

      There are women that have laid in the BED’S belonging to Mr. and Mrs. while she was at work or whatever but the woman thought she was at her man’s place spending time with him.

      I’ll wait…

  • Chocolat

    i love the pathetic attempts I’ve encountered here in Atlanta…when some of these slow men try to put this nubian queen on the side…it takes me 2 weeks max, sometimes less to figure them out … love it when they are pissed off cuz i caught on to their stupid games way too early than anticipated and cut them off with no warnings….i’m a queen and should be treated as such …you treat me like a queen i’ll treat you like a king

    • The Beautiful One

      I know that’s right!!

  • nymphis

    chicken always come wit a side piece

    • The Beautiful One

      LOL Oh…really? Interesting!

  • sham

    LOL HE THOUGHT I WAS HIS SIDE PIECE! PLAYA WAS MADE AS HELL WHEN HE SAW ME WALKING INTO A GALA AT THE CONRAD HILTON WITH A REAL BALLER. HE THOUGHT PAYING MY CAR PAYMENT WAS SPECIAL. BALLER FURNISHED MY entire HOUSE LOL OH WELL I GUESS THAT MAKES 2 SIDE PIECES LOL

    • Lady Heroin

      @sham
      AND U THINK HE CARE IF HE SAW U ENTERING A HOTEL,ON YO WAY TO GIVE UP SUM A S S TO THE NEXT DUDE!!!HONEY I HATE TO TELL U…U WASN’T EVEN HIS SIDE PIECE,HE WAS BRINGING THE SIDE PIECE “THERE” THAT’S WHY HE NEVER TOOK U,AND HIS “MAIN” WOMAN STAY IN THE HOUSE “HE” FULLY FURNISHED,PAY THE MORTGAGE ON,PAY HER CAR NOTE, AND PLUS BREAK OFF A NICE PIECE OF CHANGE.HUN IF U GONNA BRAG,BRAG URSELF UP NOT DOWN!!!

    • G.M.

      LMAO

  • get em paid

    @Nymphis
    Good one lol

  • Lacey (Lord Help Me Find My White Price)

    I don’t need this obvious article to tell me signs of being a side chick.

    Anyway I’m always wifey🙂

  • shinefromw1th1n

    Hannibal you are correct. Men (as well as women) have the right to date more than one person at a time, IF you let all people involved know that upfront. All too often people neglect tell the other people involved that there will be others and then act surprised when the ones who don’t know and find out are hurt/pissed off/psycho.

  • wa wa wa u lied to me lol

    Lol nothing is funnier than a s’not nose chick crying you lied you cheated. I trusted you I did this this I did that I was good to you. Make him do right lol. I was true to you. I heard myself and bust out laughing and said bish you frightening me Stop it! I got professional help lol ladies really its crazy.

    • katie

      you’re an evil piece of sh.it

  • redcora

    I was in a relationship with a dude I didn’t know was bi-sexual.. His boy told me I was the side piece..

    • TheOriginalBlkBarbie

      Oh my.😦

  • VirgoJewel

    I would think these signs seem like common sense…..but my momma says common sense ain’t common so…..

    Another sign: When you first meet this guy- if he’s really interested- he should call often. A man who WANTS you- WANTS to hear your voice, SO If he does alot of texting tell him to “Kick Rocks!”

    And don’t be so quick to give up the booty! He will respect you if you make him wait and if he doesn’t- he’s a creep and you don’t need him. Point is, you have to get to know him first and connect on a deeper level. Don’t run around becoming “ONE” with everybody.🙂

    • Lady Heroin

      @VirgoJewel
      i think you missed the topic hun,it aint about whether the man is feeling you;but how to tell you just mite be the side piece!As for the part if a man want you, he will call often just to hear your voice, hmmmmmm…maybe he calls cause he’s bored, actions speaks louder than WORDS boo boo kittens

    • VirgoJewel

      LMAO@ Lady

      Po’ thang! You MUST’VE been a side piece since you can’t comprehend what I posted.

      1. Side peices don’t get a phone calls they get a text messages.
      2. If females kept their legs closed a little longer they would be aware of the true nature of their relationship before being played.

      Understand now sweetie?

    • Lady Heroin

      @VirgoFakeness
      Fool u sound like a A S S
      “side pieces don’t get a phone call but text messages”,
      D A M N you gullible A Z hell
      that’s all a man have to do to make you believe he really want you,is call???hmmm
      Well i hate to be the one to burst your bubble but men
      CALL (not text) there jump offs too,because he want you to believe he want “you”,
      silly H O,you must be from the old school!!!

    • Lady Heroin

      @Virgo,Break & whatcha call the other names you using…
      BLAH BLAH BLAH,lol u can’t get to me hun,cuz u don’t know “me”.Quit taken things on these sites so seriously, no one knows who “you” really are boo boo,blogs are intended for FUN,i use it for that purpose only and then i’m off,then back to my “real” life!!!

  • piñata matrix

    Lmao… chicken always comes wit a side piece. Funny sh!t.

  • Rod

    All men are cheaters hell I’ve been one for over 30 years we can’t help it even when we are old we’ll be dirty old men we can never get enough

  • oleschool

    I love it when men find out that they are the side piece.

  • Ask Me a Stripper

    I don’t mind being a “side piece”! My friend I have lives wit his gf…I don’t mind it cause I don’t wanna be in a relationship rite now 2 much DRAMA!! We have fun together! Plus its extra perks that come wit like the shoppin sprees and trips round the world I don’t mind at all! That Bf and Gf titles are sooo overrated!!! I’m happy and no complaints over here! I make my own money and doin my own thing don’t have to answer to nobody!

  • GOLDiE

    …getting that Ezekiel 23:20!

  • AJ

    Let’s talk about truth for all these immoral and unethical people with nothing but stupid things to say. Many people are duped into being in a relationship with someone they believe cares about them only to find out later that they were being lied to on a consistent basis. For the girl who thinks she is always wifey. That is the other side of side line ho. That means you know there are other women but you are happy if he takes care of home. How about lets not settle for either role but WIFE. With a husband. Let’s make our families solid again. Unfortunately, Americans as a whole have forgotten about that concept.

  • toosexy

    Never been a side chick..and never will be…ladies know they choose to be a side chick (i’ll never play second) …and the other half of women ain’t got no game…I mean some woman are sooooooo dumb! Truly if you a real chick you would never be a side chick..only the chick the side chicks love to hate…cuz in they mind they will be forevering hoping!

  • toosexy

    or don’t forget the desperate ones!!!

  • Matix B

    Ladies, don’t fight for a man’s attention, make him fight for yours. SMFH….99 problems and a man aint 1…..

  • Matix B

    LMBAO at anyone who thinks a man elevates their status….PLEASE real women elevate a nig’s status, don’t get it twisted….my stock can’t fall….unless I stoop to a lower level.

    • IHATEBROKEPEOPLE

      PREACH! In my world, the man had BETTER PRAY that he’s not a sidepiece..LOL!

      Weak women give men too much power. I do sympathize with some women who really get caught up with losers. Men LIE everyday, but you need to run a background check on people these days because it’s not hard to find out if a man is married.

  • toosexy

    @matix b..I totally agree..also ..real chicks get the real perks..so he can’t impress me with no little change..cuz i got my own…and even if I didn’t ..no money is worth my self worth or respect… ballers don’t mind handing out a little change to them hoes..cuz they know them hoes ain’t use to it..and will damn near do anything for it…(not even real change) however, baby it takes more for me!!!!

  • SwEeTyhOnEsTy

    After reading those signs…PLEASE! after me and my husband separated I found out that a neighbor that worked with him(whom I would have never suspected)was coming into my home having an affair with him while I was out of the home. When respect for a wife or GF is out the window there’s no telling what your husband man might do.

    • Matix B

      girl i feel your pain…it’s always the ones you least expect. SMFH… hope you nailed him BALLS to the WALL….

  • Bobbie

    I have been in this situation. I was told I was the only woman for 6 months. All to find out he had a girl for 5 yrs. Apparently she knew about me and their relationship was ending. Thats according to him after I found out. Eventually he stayed with me and left her. We now have a son and have been together for 6 yrs. I just woory now that he is doing it to someone else and cheating on me. I just blame the girls that do know and dont speak up!

1 2
blog comments powered by Disqus