Caption This

- By Bossip Staff Categories: Cakes, Caption This, Crotchy-licious

Drake and Rihanna On Stage At The 53rd Annual Grammy Awards 2011

Rihanna tried her damnedest to transform her awkward crotch dance into the dutty whine for Drizzy last night.

It made for some pretty hilarious moments, which you can see below. But this one has got to be our favorite by far.

If you could give each of them a though/talk bubble, what would Drizzy and Rihanna be saying??

More Stories From Bossip

Comments

  • ImMe

    FOOLISHNESS

    • Kyra

      Beautiful NaNa !!!!!!

      Life is so beautiful. Maybe you want to check out

      ==== BlackwhiteCupid– c 0 /m ====

      It’s the largest and best c lub for seeking interracial singles, black athletes, doctors, lawyers, investors, entrepreneurs, beauty white queens, fitness models, and Hollywood celebrities.

      It also features certified singles and verified beautiful women. What’s the most important is: you can meet the one who you’re looking for!!! GO and have a try…..😉 lp09

    • Angee

      LMAOOO @ khalifa. stink cooch. hahahha. OMG you ain’t never lie.

  • ladyinblue

    Drake’s face takes the cake! *saying it 5x fast*

    • Smart Black Chick

      the grammys was clean and decent this year but of course rihanna and drake had to add some vulgarity and demonic forces into a night of music.

      Rihanna = certified TRAMP

      IDIOTS!

  • kyle

    lol @ lop, rihanna seems so big and awkward everytime she trys to dance, she doesnt seem in tune wih her body and how to move it plus she has no timing

  • purple love

    Beyonce, it is time

  • nymphis

    No rhythm rihanna
    Dancing like she’s got on headphones listening to somethin other than what we’re hearing

  • Amber

    Rihanna did GOOD last night I think she can dance and sing GOOD!

  • Brittany

    i dont think she did that bad i just wish she would stop throwing her crotch all in the damn camera..yeesh

  • Marilyn

    She sounded decent. She sounded as good as any of those other ladies on stage. Maybe except Janelle who sounded pretty good even though I didn’t like the song she was singing.

  • Nana

    Bwhhaahahahhahahahaahahaahaaa @yoli….too funny

  • Entoon

    Drake: I want to bite it!

    rih: i want u to lick it!

    Rihanna did good to me. she sang better too! I bet Breezy was somewhere chokin da chicken and havin flashbacks! LOL!

  • Chelly

    This performance was on point if u ask me!!! Drake and Rihanna all day!!! Heard Rihanna was sick and almost cancelled would I’ve been disappointed cause I love the song what’s my name!!!!

  • G.M.

    caption: Drake bustin a nut just at the sight of it lol

  • Anonymous

    @Marilyn, Rihanna sounded as all of WHAT other ladies?!? The opening act showed everybody what real singing is all about!! But I did notice for the first time that Rihanna can’t really move her body! That was the stiffest duttywhine I’ve seen.

  • Demilicious

    DWL DWL DWL

  • HANNIBAL 2.0

    WHY DOES IT LOOK LIKE RIHANNA IS FARTIN IN DRAKE FACE AND HE CAN’T TAKE THE SMELL?

  • Sha

    *Farrrrrrt*
    Hey Drake come here I gotta tell you some-ting

    What’s up…OH! damn Rih! I had my mouth open!!!!

    • HANNIBAL 2.0

      OH NANA

      WHAT’S THE SMELL?

      OH NANA

      WHAT’S THE SMELL?

      IT STANK IN HERE, CRACK A WINDOW, AIR IT OUT

  • Brooklyn Hampshire

    she looks like satan

  • trema

    IF SHE WAS ACTUALLY “SINGING” WHY WAS I HEARING HER SING WHEN THE MIKE WAS IN HER CROTCH AND HER TRYING TO DANCE AN WAVE IN THE AIR?????

  • Be easy

    I find a different way to scratch my shit, and no one notice it.

  • ckay

    She got it from her mama

  • I'm ze true silver hare

    I really like rihanna but I got to agree that she really doesn’t know how to move. I was so shockedthat Lady Gaga’s routine and dancing were way better that rihannas. I understand Rih had laryngitis and bronchitis, but she should probably have lip synched instead.
    Still love you Rih!!

  • Just chillin

    The routine reminded me of Baby Boy and Deja Vu. No one can move quite as good as Beyonce. Sorry RiRi go back to the drawing board, you aint got it

  • MMMH

    Drake was good, but riri was bad. She can’t dance. She doesn’t have stage presence. I was bored with her. She has no rythm or timing what so ever…..boo

  • MMMH

    zzzzz to riri. I like some of her music though, but I would never pay to see her in concert or pay for her music. I just listen for free online…

  • wtf!

    WHITE PEOPLE LOVE RIHANNA ITS ONLY JEALOUS BLACK GIRLS WHO HATE HER!

    • Aries79

      So true! 

    • London Girl

      @ wtf and Aries

      “WHITE PEOPLE LOVE RIHANNA ITS ONLY JEALOUS BLACK GIRLS WHO HATE HER!”

      You 2 must be White, or simply have got it twisted! And why does Race always have to be a factor anyway! It’s getting boring.

      I niehter ‘love’ or ‘hate’ Rihanna. I have always thought that she is an attractive young lady (very pretty eyes in my opinion). But she CANNOT sing (again my opinion but in all fairness a fact lol)! Though I do like some of her songs. Black women have no reason to hate Rihanna. Nor do White women have any reason to love her.

      Get over the Race thing, and your apparent fascination and love for this girl!

1 2 3
blog comments powered by Disqus