Some Morning Preciousness: Laila Ali Spotted With Beautiful Baby Sydney

- By Bossip Staff Categories: Babies, Celebrity Seeds, News

Laila Ali with new baby daughter Sydney

Laila Ali was spotted in LA with her little precious one-month-old baby girl, Sydney. How precious is she????

Wook at her wittle socks…congrats again to Laila and her husband.

Comments

  • RHONYC

    maaaan, you ‘know’ those paps ain’t gonna tread in her space…not unless they want the ol’ 1-2 punch in the grill! ;-)

    • sdgfd

      Yeah i agree that finding the perfect match isn’t easy!…If yo wanna discover the best approach to finding your perfect match or compatible local singles in your area! –maybe you can try –

      —— Lo ve W ealt hy* C0- M—-it’s the most effective site in the world to meet, date and marry successful, beautiful people.-Meanwhile,

      It’s worthy a try. You do not have to be rich or famous. ! :P :P

  • ALLERGIC TO DARKY RICANS

    Float like a butterfly sting like a bee.

  • Christie_love

    Awww,Sydney looks like a doll! She has a lot of hair and is adorable. Congrats to Laila and her husband.

    • veryfunny

      was thinking thesame thing….she already got beautiful hair.

  • Christie_love

    Awww,Sydney looks like a china doll! Congrats to Laila and her husband on their second baby.

  • 50's BACK

    bossip stays with da exclusive! NICKI MINAJ SEX TAPE LEAKED!! WWW.LOOT6.COM

  • Y'all Be Trippin'

    Who knew she was pregnant again?

    Congrats to the family.

  • tommykimon

    She’s adorable, Congrats on the new baby :)

  • Aja

    She got her 1 month baby outside. Whats wrong with her.

    • Greeneyez0712

      LOL….Ole wives tales…..Babies can come outside soon after birth…. That whole 6wks or whatever is a myth….. Wake up ppl!!!! Lol…

  • ~ChynaPeach~

    I would totally babysit. She is adorable and is so tiny.

  • really?

    in a few months it’s going to be hard to believe she was ever that tiny. Congrats!

  • Daisy Jay

    So cute! Sometimes I wish some babies didn’t have to grow up *sniff*. There’s cute, then there’s baby cute. Baby cute ends WAY too soon…

  • huh?

    1 month? outside? yes this baby is cute but she should at least wait 2 more months damnn

  • Mother-Of-2

    Maybe she is on a doctor vist run…dang u guys look for anything…smh

  • I'm Just Me...Keeping It Real Since: 1983

    Congratulations!!! Too cute!!

  • kay

    awwww to cute

blog comments powered by Disqus