Them Scientologists Ain’t No Joke

- By Bossip Staff Categories: News, SMH

Posted by Bossip Staff

Let this confirm any suspicions you may have about this shady cult:

A man wielding two swords was killed Sunday outside one of the hundreds of Scientology buildings in Hollywood. Police say the man — who had some involvement with the church in the past — showed up at around noon, approached three guards and began waving two samurai swords. The guards took it seriously — one of them killed the man with a semi-automatic handgun.

That seems a little extreme, doesn’t it? The cat was obviously unhinged, waving around samurai swords and what-not. Did they have to blast him? But for real – what kind of church is guarded by dudes packin’ semi-automatics anyway? SMH.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    HIAAAAYYYY1111!!

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    For real though, this is such a shame. I watched a special on Jonestown this past weekend and I couldn’t believe how easily some people can be brainwashed. I think the same thing about this “church” or whatever they call it. It’s crazy and nuts. I hope Will isn’t really involved in that mess. And really? Semi-automatic weapons guarding a church? WTF!!! See if they believed in God they wouldn’t need all of that mess.

  • rayrayischillin

    It’s a shame that guards would be needed anywhere in this day and age. but churches are no exception. There are a lot of crazy folks in the world that go around blowing up and shooting up churches. I’m sorry, but if i had a gun and someone stepped to me with 2 samurai swords. I would have popped his a$$ also, with no remorse.

  • Ibn

    THEY WAY THINGS ARE GOIN NOWADAYS…I SEE WHY CHURCHES MIGHT HAVE SECURITY

  • rayrayischillin

    It’s a shame that in this day and time armed guards and metal detectors and are needed just about everywhere. There are a lot of crazy people in this world that have shot up and blown up churches in the past.

    All I know is that if someone stepped to me with 2 samurai swords, ready to fight, I’d pop them if i had a gun and wouldn’t think twice about it. :-\

  • Nina Knows

    If someone had swords and were guarding their church, I feel they had right to do so. People think what they do is wrong because they dont worship like other people. I think they have the freedom to worship a paper clip if they want to. The crazy people are the ones’ who have a problem with it. Let them do what they want.

    I hear scientology brainwashes people…. what religion doesnt?

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @ Lacombe!!!

    Morning girl! I’m still ready to trades wit cha!!! LOL Hope you had a good weekend!

    @Joey, hey love! I’m doing good. Cold as hell in the Pacific Northwest. Bout time to break out the goose down winter coat. LOL Yea I was first today. Hannibal must have been taking a piss break or something and stepped away from the computer. How are you?

    @Pedro… morning to you too! =-)

  • QZILLA

    and the moral of this story is:

    don’t bring a sword to a gunfight

  • sepia830

    What can be said about a “religion” that has a separate dwelling for celebrities only? Scientology is mind f*uck at its best. They keep a list of celebs they want to draw into the cult because they believe “regular” people will follow.

    And I agree with Bill Maher….Scientology does make you fat. (Shout out to Travolta, Lisa Marie Presley, Kirstie Alley and now Tom Cruise.)

    And say what you want about Michael Jackson, at least HE was smart enough to break the hell away from those fools after one meeting (introduction by Lisa Marie Presley)!

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @sephia830

    I had always heard about Jonestown and I knew that it was a cult and they all committed suicide but I HAD NO IDEA the extent of it all. And the survivors… heart breaking. Then that one guy talking about his baby son and wife dying. I was so disgusted. It’s a crazy world and it takes all kinds to keep it moving… so this Sceincetology ish… Not for me. But wasn’t the special good?

  • roe ski love

    I read it in the paper this morning. A dude traveled all the way from Cali, walked in a church on the east coast a killed his estranged wife and shot two other people. All churches need security these days, so when some nutball walks in waving a gun or a sword, kill him on the spot and have funeral services for him right afterward. Then burn a candle to represent hell for him. The eulogy will read, here lies one dumb a$$ mofo for trying to walk in my church and mess up my money.

  • http://gallery.me.com/silkyj#100088 Txhustla15 (Austin's Finest)

    roe ski love

    I read it in the paper this morning. A dude traveled all the way from Cali, walked in a church on the east coast a killed his estranged wife and shot two other people. All churches need security these days, so when some nutball walks in waving a gun or a sword, kill him on the spot and have funeral services for him right afterward. Then burn a candle to represent hell for him. The eulogy will read, here lies one dumb a$$ mofo for trying to walk in my church and mess up my money.

    – haha real talk there

  • BG

    @JOEY B man you had me dying over hear with that banana comment, LOL !!

  • JOEY B

    @BG—>>> LOL wuddup fam…i had just watched belly before i got back on here..goodlookin!

  • JOEY B

    @pynk—>>>> its boring cause we got snow n ice on the ground already…im surprised you dont have pink coat already lol,,i was gonna ask you that too but i had forgot…ummmm didnt eddie bauer go outta style with guess and british knights? HAHAHA hey im just sayin!..nah im jokin with you…..what kind of work you be doin?

  • JOEY B

    LMAO @pynk about hannibal..tru dat tru dat

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @Joey… I see you got jokes… or so you think so! Snow already? DAMN where the hell do you live? ALASKA? No pink coat. I have pink everything else though, pink umbrella, gloves, mittens, scarf, hats, pink Ugh boots! LOL So I kinda thought the pink coat would be over doing it, ya feel me? There is pretty in pink and then there is ridiculous in pink… I can easily go ridiculous with it so I have to watch myself! Hey don’t clown my Eddie Bauer! We still have a few stores around here! I’ve had it for a while and that’s my “I don’t care if I look cute anymore, I’m just tryna keep my tatas from freezing off!” coat. See there is a cute coat and then there is a survival coat. I need survival where I live!

    I work in the finance dept of a VA Hospital. so now that I’ve put all my employment 411 for the world to see now it’s your turn… what about you?

  • http://gallery.me.com/silkyj#100088 Txhustla15 (Austin's Finest)

    @Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)- Trying to slam down this whataburger thick and hearty and doin Sportcenter up in the office..whats good up north ?

  • Yvonne

    Someone comes up to me waving two samurai swords I would shoot them to. Armed with samurai swords he definitely didn’t come there to have a social chit-chat.

  • JOEY B

    @yvonne–>>> Armed with samurai swords he definitely didn’t come there to have a social chit-chat.

    —————————————————

    LMAO!

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @Txhusta15…

    My damn headache is back… ugh and it’s cold up here!

  • lanette

    talk ish about this if you want to but chuches be getting shot up this church maybe has celebs in there and this puts everybody on blast so to speak.

  • BKLYNZ OWN

    SHIIEET!! I WOULDA POPPED HIS WANNA BE NINJA GUIDEN ASS TOO.

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @Joey Bishop…

    Thanks darling! Maybe coming from WA State helps me from being superficial. Home of Starbucks and and people that wear river sandals with wool socks! Being superficial here you wouldn’t fit in AT ALL! LOL

    Eddie Bauer is going down the tubes….

    3 inches of snow? YUK! That is not cool at all. I hate the snow. Can’t wait to move out from this place. Our snow will fall in December and stay until June!! LOL

    A circuit board tech? What’s that? Do you put them together? I’m a proud memeber of a form of the geek squad. I’m a gamer girl and love video games ta def!!!

  • Pynk (KICK ROCKS WITH THE KICKS YOU ROCK)

    @sepia830

    Oh I know… that broke my heart when I heard that. The whole thing made me sick to my stomach. And listening to the audio while he was telling everyone to hurry up and get the “medicine” and drink up. And that one black lady stood up and said “I have the right to my own opinion…” sooooo sad…

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus