Random Ridiculousness: It’s So Cold in The “D”

- By Bossip Staff Categories: Attention Slores, Ho Sit Down, News

Posted by Bossip Staff

Here’s a perfect example of exactly what is wrong with rap today. Get a cot d@mn education people and stop trying to be rappers, singers, and circus clowns!

SMH, forever.

Dig the original video when you

Comments

  • Rawr

    the ACTUAL music video is ten times worse LMAO

  • VAALLDAY

    LMAO!!! that was funny as hell.

  • Mrs. Rance

    Huh?

  • Vee

    I’m not listening to that sh–. I can tell by the pic that whatever was said is a hot ass mess!!!

  • Nubian_Goddess is back from Venus

    JEEZUZ! WTH was that and was she live on the radio? “It’s so coooold in da D, how da hell do we spose to keep peace? What’s all on somebody’s mind, working and doing tiiiime”

    Please God erase this song from my memory! (IT BURNS– MY HEAD BUUUUUURNS) lol

  • JOEY B

    ol girl probally done quit her job at wendys, thinkin she gotta record deal comin…smh

  • Nita1006

    OMG!!!! WTH!!!

    @ Nubian_ Goddess….It’s so coooold in da D!!! HAHAHAHAHAHAHA!!! LMAO!!!!

    She cannot be serious!! I’m too scared to look at the video. It cannot get any worse than this!!

    Somebody gotta tell her she look a hott mess! Who is pumping this chic up???? That’s my question.

  • [b]

    😯

    …….

    *sigh*

  • Nubian_Goddess is back from Venus

    LMAO@Nita… She is all the way wrong. She is wrong for that over-coat, that burgandy dye in her head and that song! I let all my co-workers listen to it (keep in mind I am the only person of color in the office) lmao! The expression on their faces was priceless!!!

  • JOEY BISHOP

    the song dont even match the video…GARRRRBAGE!

  • Doagae

    “Murkin’ and doin time…..” WTF???

  • Pryncess

    *blank stare* *crickets….* and she’s actually on the radio. who is that loud hoe that comes in on the end??? too much. I can’t…

  • BRITTANY

    WASTE OF MONEY!!!!

  • mojojojo(Its my mama B-Day today..Great things are happening today!! YES WE CAN)

    CAN SOMEONE PLEASE POST THE LINK FOR THE VIDEO!!

    CLAUDE HAM MERCY

    I AM CRYING RIGHT NOW LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

  • Ms. T.

    Rapping Don Cheadle……and stuff.

  • mandah... 21 like Black Jack... i had to tell em!

    THE ACTUAL VIDEO MAKES MY SOUL CRY…HARD.

  • Somehoustondude

    I think it was pretty bad in stuff…I mean try harder and stuff …and some people should just get and education and stuff. Its sad, there are people that still feel rap is the way out the hood and stuff

  • B-more's Finest!!!

    IT’S SO COOOOOOOOLD IN THE D!!! Yall are a bunch of haters…that is the sh– right there! Im feelin the micro-minis and everything. Tell her stylist to call me!

  • Nubian_Goddess is back from Venus

    Her American Idol audition is on youtube! LMAO!!!!!!!

    I knew I recognized this no talent having buffoon from somewhere. Simon’s expression was hilarious.

  • Dizzy McElroy

    Her engrish is turrble

  • John

    Ugh…She looks so ghetto. Plus she can’t sing.

  • Atl Lovely

    Yeah, MTO, yeah THAT other site, posted this months and months ago. Pure Comedy.

  • Oshie - I'm White. Discuss.

    I think she’s fine, what’s her number?

  • Nita1006

    @ Nubian_ Goddess

    PLEASE give me the address to the site. I need a REAL GOOD laugh!!!

  • Tina Knowles

    Get it T-baby!!

1 2 3 11
blog comments powered by Disqus