Knifed Up?

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff


We love AK but she looks like she had some work done. We just hope she doesn’t get corrupted by the industry and all knifed up like Vivica.

Poor thang.


  • 70122Gyrl


  • M. DOT

    2nd…C’mon she doesn’t really look like she’s had surgery. People’s features do change as they get older…

  • 70122Gyrl

    I agree M. Dot, features do change as you get older.

  • lano

    she just grew up damn.

  • dwnsouthgyrl

    Ok with the number listing. I don’t think she had surgery either. Just knocking another good one down. How sad!

  • Kzoo Patrol

    I want to see her on the Cosby show. Does anyone have any pictures of her when she was on Bill Cosby’s knee?

  • Mz_Magnificent1

    OMG she didn’t have plastic surgery geesh…I look different from when I was a pre-teen too, everyone knows most peeps look kinda ackward in those middle/junior high school years.

    I know Sandra Rose’s ass is gonna post this crap too…she is such a hater, its fyckin ridiculous.

  • Gypsy EyeZ

    Why are you guys always trying to say that someone had some damn work done, and then have the nerve to use a fifth grade picture as your proof. Hell, I don’t look anything like my elementary school pictures either (thank God!) Alicia has not had any work done, leave her beuatiful ass alone!

  • Gypsy EyeZ

    Many typos there but you get my damn point!

  • Natej

    OK she DOES NOT look like she had surgery. Its called growing up…

  • Zara

    it def looks like she got her nose done, but who cares? She is amazing!

  • TheQueenOfLaugh

    Nah, she hasn’t gotten any work done…it’s just a mixture between the fact that her face is maturing and the angle of the picture! She looks great, it doesn’t look like any work has been done!

  • BS to the highest

    no work done… attribute those looks to makeup, airbrush, and camera angle.

    and the fact that the other pic you have is from when she was 12.

  • Cee

    Yall are reaching with this one. She just got older.

  • ofcoursenot

    It’s called money for make up, a hot comb and puberty.

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus