Orenthal Threatens to Kill the Hired Help For Smashing

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

ojgirlfriend81.JPG

Damn, there’s just no end to this bizarre OJ saga. Now the New York Post is reporting that six weeks prior to all the Vegas robbery stuff, Simpson threatened to kill hired handyman Janos Gonzalez because he was allegedly sleeping with his girlfriend. Here is Gonzalez’s wife’s version of what went down:

OJ says, “I need to f- – -ing talk to you.” He told her that her husband had sex with his girlfriend Christine Prody earlier that day. “I told him he had to solve that problem with his girlfriend.”

Janos Gonzalez, who had been inside, emerged and told Simpson to leave. This is when OJ says “Come over here. I’m going to f- – -ing kill you.”

Poor OJ. All this hurt and anger because all his broads seem to cheat on him. Maybe he needs to re-evaluate what he’s working with in the bedroom. And get some meds. And stop dating hoes. And quit murdering/threatening to murder people.

On a side note: Funny how all of a sudden these people are coming out of the woodwork with this story six weeks after that fact. Goldmans 2.0.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    WHAT?

  • jd

    I wouldn’t be bothered with O.J.! He’s a mess. And for some reason, he can’t keep a woman! Must be something he’s NOT doing in the bedroom. Why would anyone want to be bothered with him? Money, has to be. I wouldn’t kiss O.J. with someone elses lips!

  • Ilish

    Well, maybe OJ’s mad cause he thinks he thinks his girl is really special, special enough to take another STAB at marriage.

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    all i can say is “What”?

    after that (Brown/Goldman) trial white folks were probably shakin in their boots

    NOW…

    White folks got lasso’s and tape recorders “fixin’ ta catch them some Orenthal”

    lmao

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    He got the EFFin handyman screwin his girl?

    ahahahahahahaha

    Hangin out outside the man house talkin bout “come outside”

    LMMFAO

    WHAT kinda booowshyt?

  • klm

    llish, now that was too funny!!!

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    LMAO:

    i wonder if he goes by Orenthal or OJ? big old man killer goin’ by OJ.

    Athena | Homepage | 09.24.07 – 4:10 pm | #

    that’s right…private party in the haloscan

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    @ ISSMH, i didn’t know what you were talkin’ about. remember, i can be pretty ditsy (dizzy) sometimes.

    @ Notch, right, Orenthal “i swear i didn’t sleep with your ho”.

    Orenthal: imma go get my isotoners!

    Athena | Homepage | 09.24.07 – 4:13 pm | #

  • Athena

    I wonder if he goes by Orenthal or OJ? big old man killer goin’ by OJ.

  • Athena

    u a damn shame issmh, lmmfao and tearing up.

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    don’t mind me…just talking to myself

    lol

    you thought i was jokin????

  • OMG

    Stop dating hoes?? To ask the black man to stop dating ho’s is like asking the black man to cut his dick off. The black man would take a ho’s over an employed well adjusted woman any day of the week. Then he complains about not being able to find good women.

    And we all know how much little dick black men love white women… SMDH!

  • Notch

    This story is a hot mess

    I really dont feel sorry for Juicy fruit anymore. He got off once..

    he should sat his old white woman loving ass down and chilled. Instead he out there acting a fool constantly in the news and got himself in trouble.

    Point of the story: When you get aquitted of killing your wife..sit your old ass down and drink some tea!

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    notch? why tea?

  • Notch

    Lol..just sounds sorta old peoplish..

    should i say ensure instead?..lol

  • http://rhythmandwords.blogspot.com M. Dot

    LOL at the “Maybe he needs to” bit. Let the chuch say, “Amand and Amand”

  • http://www.myspace.com/alobienduro NextTopModel

    more oj?

  • http://yahoo.com cutie pie

    oj you got what you deserve hanging around those whites, you know they smile in your face and only used you for your money and then you are just a regular nig…. and that nicole they say was effing evrything under the sun.

  • BronxBrawler

    O.J. is a lady killer lmao

  • John

    OJ”s love of white women is going to drive him crazy!!

  • Queenie

    I think all those hits during his football days has effect his mental state. This dude is nuts. And so is anybody who would be WILLINGLY in his company.

  • Kim K

    Everybody needs to leave my Uncle alone! he is innocent

  • http://yahoo.com cutie pie

    i know this is not kim k for real, BUT IF IT IS KIM KISS MY BIG OLE NATURAL ROUND ASS. FAKE BOOTY OLE WOMAN.

  • C.C.

    Ahhhh. Another successful Black man with his beautiful white woman. Warms the heart.

1 2
blog comments powered by Disqus