Blast From The Past Wednesday : The Boys “Dial My Heart”

- By Bossip Staff Categories: Blast From the Past, News, Rewind The Track

Posted by Bossip Staff

Awwwwwwwww yeaaaaaahhh. The boys are long gone and forgotten. Except by Bossip folk, that is. Man, some of us are getting old.

SMH @ calling my baby on the phone right now.

Shout out to Jenmarie.

Comments

  • Hannibal

  • http://bossip.com Slim

    I loved this joint back in the day!

  • Hannibal

    THESE NIGGAS JUST COMPLETELY VANISHED FROM THE EARTH…

  • Crazy Ass Rodney

    TRANNIBAL will vanish once the Gay Club opens. . .

  • Hannibal

    LMAO! RODNEY, WHY U HATE ME SO MUCH?

  • Louisiana stand up

    They was never forgotten by me.I still have an autograph picture in a frame…This was the good o’l days late 80’s and the 90’s thats when music was great I don’t know what the fukk is going on now….Love The Boys 4Life……

  • tish

    This group is still here and still making music there called “The Suns of Light” now

  • Sydney

    Oh, I remember this!

    It reminds me of another jam I loved — Soul for Real, Candy Rain🙂

  • http://TheUltimateAppeal.freeblogit.com the Ultimate Appeal

    What a coincidence I just published a blog post about these guys some days ago…I think i have a fan club….lol

    http://theultimateappeal.freeblogit.com/2008/12/19/am-i-the-only-one-who-remembers-the-boys/

  • http://Bossip You Gotta Keep on Pushin'

    How cute were they?! Wonder how they’re all doing these days…..

  • HoneyChile

    Loves it!

  • Soul Touch

    …I had the biggest crush on some of these guys…

  • vixb

    This is why I love Bossip. I remember when everyone on my block except me went to see The Boys at Newark Symphony Hall. I didn’t realize I’m still in recovery.

  • Jewish Baby

    as long as they work for jews they’ll be ok

  • http://myspace.com870bg bg

    Aww the good ole days! Good pick bossip…hit us wit some TROOP next time.

  • http://bossip Tonnie....so fresh you can smell me through the zip loc....(504).(337)..(985).the boot

    damn. i remember this song like it was yesterday…damn 30 just a couple years away.

  • Candid Canuck

    II call my baby on the phone
    Got to leave a message
    Just to let her know
    That if she ever feels alone
    To dial my heart
    And if by chance
    You’re not at home
    You can reach me, baby
    By the nearest pay phone
    I gotta cross my fingers
    And pray you’ll know
    To dial my heart

  • MagMile

    Woooow- this really takes me back. I remember starting fourth grade at a new school school in January 1989;British Knight gym shoes and THE BOYS were what was hot.SMH at the good ‘ol days+ kid-friendly music being gone…

  • dutchmaster

    me and 3 of my friends won a talent show in 4th grade doing this song. LOL

  • Born

    The are in Africa and like a post before stated, the are called “The Suns of Light”…wikipedia them.

  • tinabird07

    Hey guys! Who uploads these Blasts from the Pasts? Do we have to make a suggestion or what?

  • Shay

    They all look like “Rasta” lookinges dudes except for the oldest one. They performed at my school districts “back to school” party. The dumb kids were throwing paper (school pamplets they were given when they came in) at them not because they didn’t like them but because they didn’t know how to act at a concert. The boys ran off the stage after singing 2 or 3 songs.

  • OBAMA----My President has more SWAGGER Than Yours !!!!

    Awww shucks Now… I love me BOYS!!!! They lil Culr Box Fades and all! Daym The Was finer then a mug ! LOL

    Yo Bossip Dust off Some ABC ( Myish You Were The Gilr That I never had … And I want to Get to Know you Better… Myish You kow I Want You So ABd .. There is someabout that Girl I cant get Away Form You !!!! Ronny, Boobie, Ricky and MIKE , Chirs Rah, Red Something Something Something I cant Thik of the rest !! ) LMAO

  • What the...

    The Boys! dang, I was trying to remember their name the other day. On that Motown Christmas cd.

  • wow..

    OH MY WORD! THE BOYS! ME AND MY CUZZIN USE TO GET BUSY OFF THAT SONG–AWWWWW—THAT TOOK ME BACK REAL QUICK, I MISS IT BACK IN THE DAY–SO NICE(SIGH)

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus