Halle’s D-Cup Runneth Over

- By Bossip Staff Categories: Bangers, Making it Rain on Them Hoes, News

Posted by Bossip Staff


That baby will definitely have some nice pillows to suck on and snuggle with once born. Damn, even at 4 months pregnant Halle Berry is a banger. She might even look better now than she did before. Just imagine what that rack is going to look like when it’s engorged with milk. SMH.

Yeah, and the dress is pretty too, very flattering to accentuate her knocked-up physique.



  • Kim

    She looks good!! To be pregnant!

  • Setting the Record Straight

    she looks fabulous. drool on haters!! lol

  • wdstk


  • Lisa

    First…She does look great to be pregnant! But DANG, I hate too see those milkers when she is 7 to 9 mos preggers. They sure got huge Quick!!!!

    She’ll be having a reduction on them after she gives birth I bet.

  • div

    the dress is gooooorgeous! love it!

    work it mama.

    just cut that hair on off…not worth it.

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    She looks BEE YOO TEE FUL (and no not to be pregnant –period).

    and ya’ll know i’m not a Halle fan!

  • http://www.myspace.com/gazfynest Mzgapeach

    She cute but I miss the old halle berry…..btw halley no more jewish jokes k

  • Sandy

    yikes halle’s ass is on swole, LMAO!!! can’t too many preggers say that they look that good tho

  • kammy

    Why people saying she looks good to be pregnant?, lol. Let me find out people think women get ugly when they pregnant, lol. Anyway she’s a beautiful woman and she definitely has that pregnancy glow going on.

  • Roberto

    WoW Halle!!!!

    so gorgeous…

  • Miss Dee (All Powerful)

    Lovely dress. Coulda worked on that huur do a little more though. Overall, beautiful woman period! Preggers or not.

  • http://www.bustani99ashead.com **80_RUBIES**


  • Eye

    80 Rubies in the house? WOW

    halle looks stunning. That dress is amazing and she is glowing like the moon over Miami

  • http://www.mactanque.com Mactanque

    woow she oos so hot!!


  • b.lover

    this woman is xtra fine…

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus