Not a Total Betty But a Vast Improvement: Venus Williams

- By Bossip Staff Categories: News, Not a Total Betty But a Vast Improvement

Posted by Bossip Staff

venus-williams-2

Is that…naw, it couldn’t be “Venus” Williams showing her nice looking frame to the masses like that. Oh, yes it is, and damn.

Pop the hood to see her laid out…

venus-williams-4venus-williams-3venus-williams11

Comments

  • http://myspace.com870bg bg

    Not too bad but she still looks like a spider monkey

  • anon

    Foist

  • anon

    crap!

  • http://myspace.com870bg bg

    btw…if you aint first ur last

  • anon

    She does have a nice body, tho

  • http://myspace.com870bg bg

    @ anon
    Yeah it shocked me too

  • straight as an ARROW---NO LESBO

    I would love to play a game of tennis with her, so she could whip my a$$. I saw her on iconoclast with wyclef and I loved her mentality and intellect. Venus and her sister Serena have been ridiculed in the GAME of tennis because of the color of their skin and their African features for years, nothing new. All I know is when I saw her and Serena whiping ass and taking names in England and France I was very proud of their accomplishments on and off the tennis court. Call me V…

  • GoodKarma4me

    She looks good.I like body better than Serena’s…it more soft.

    No “Taliaga Nights” daddy…if u arent first…u could be 2nd, 3rd ….even 5th……

  • http://BOSSIP.COM MS.WALKER

    ..ALL NATURAL..NO SURGERIES OR INJECTIONS

  • Corree

    Nice body, but when are these sista’s gonna realize that those lacefronts, weaves, etc are NOT their friend? Her hairline looks like it’s running away from her face. SMH

  • Brook Lynn Choclate Gyrl (Notorious!!!!!!)))

    Edges! Edges! for where are thou edges?

  • PURPPLE

    Very nice venus

  • Razzell Dazzell

    The Williams sisters are just not pretty girls. I’m sorry guys, no matter how you dress them up, makeup, clothes etc….they don’t make the cut!

  • LADY ARCHITECT

    sHE LOOKS NICE, BUT i AGREE WITH ANOTHER COMMENT ABOUT THE LACEFRONTS. THEOSE THINGS RIP PEOPLE’S HAIR OFF REGARDLESS BECAUSE IT WASN’T MEANT FOR PEOPLE WITH HAIR. SMH. LACEFRONTS WERE MORE SO CREATED FOR PEOPLE WHO HAVE CANCER. THAT’S WHY IT RIPS YOUR EDGES UP.

  • #10 on the Chinese menu w/no MSG

    F*ucked up from the neck up as usual….

  • #10 on the Chinese menu w/no MSG

    Correction: F*cked up from the neck up as usual

  • THISISME

    FROM THE NECK DOWN SHE IS OND BAAAAAD LADY!!!

  • http://myspace.com870bg bg

    @ Good Karma

    Lol I see you were last in the sentence writing contest. And probaly 32nd out of 31 in the spelling bee

  • Andreas2g

    Venus show did grow up nicely. Mmmm mmm mmmm!

  • DR.FUNK

    Neither one is attractive.That being said-if I were going to breed-BOTH could make the short list.Those offspring would be off-the-chart STUDS!

  • Tyty

    Wow, she does look good with that BEAUTIFUL BROWN SKIN !

  • Dr. Heather

    Ha! Bossip quotes Clueless in its tag lines..I see you Bossip!

  • http://www.stewartsynopsis.com/Site%20Index.htm We "Blacks" Are The Real Hebrew Israelites

    In the eternal words of Samwell =

    “I said what what in the butt!!”

    😀

  • http://bossip.com toocute

    she looks great,toned body,beautiful skin,luv Venus

  • Spartylicious

    She looks awesome to me. I think she looks way more feminine than Serena. Good pics Venus.

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus