Some More Superbowl Swirl

- By Bossip Staff Categories: News, The Swirl

Posted by Bossip Staff

reggie kim 22

Here are these two again, Reggie Bush and Kim Kardashian kickin it at the festivities in Tampa. Just a little swirl lovin’ to get your Superbowl weekend started. Enjoy.

reggie kimkim backsreggie kimkim kardashian

Peep pics of your auntie Star Jones when you…

star jones star jones star jones star jones star jones 300109

WENN

Comments

  • dipset781

    First Bitches…..

  • Proud ArmyWifee

    Wow, is all I can say on the pic…well maybe I can say this, but this kinda look like the magazine that had lebron and some white woman on the cover…wow not cool

  • Mia

    I CANNOT STAND THESE TWO—she’s a ho and he’s an idiot..and she IS white! NEXT….

  • http://signoftimes@msn.org mild sauce part of the sauce family tradition

    damn i signed on and saw this bytch.. her butt looks smaller on here… im sick of this woman ans all these idiots on here.. im out!

  • Reesie....of Cephus and Reesie

    I will be so glad when he goes ahead and officially ruins his life by marrying this hooka….sheesh…he won’t be happy till he does…

  • Christie's secrets (Barack is with michelle, so "who's gonna save my soul now?")

    WOW, i dont really like her but i dont hate her either. However, one thing i like is that she can dress her ass off and know how to make herself look the best! good for her! i love that dress, just like i loved the black one!

  • Sickofitt!

    Love the dress.

    Next

  • Kantrustem

    So basically, this post was for negative feedback only, I really dont know what Bossip was expecting “us people” to say. This shit is old and played out. Get more material Bossip.

  • kennediana

    Damn Kim is on diet, i thought she looked more sexy and pretty with a bit of meat on, aint feeling this.

  • Glok9n: The real glok !!!

    @SICKOFITT!!! LOVE THEM LIPZ!!! MMMM!

  • Denise K

    They look great together. I love her dress!! Get over it already people!

  • Christie's secrets (Barack is with michelle, so "who's gonna save my soul now?")

    i think she looks good with that weight! she was getting fat and now,her weight is perfect!

  • Yawn

    Lol everytime I see Kim it’s always the same ol’ same ol’. Shes either out getting manicures everyday in her tights for photo -ops, showing up at any D-List event with or without Reggie, and posing in some magazine showing off her ass. But yet she still gets mentioned on Bossip? For what? How is she news? Bossip is def on the pay roll.

  • MS. PANAMA

    KIM LOOKS BADDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD IN THESE PICS!!!

    AND, USUALLY I TALK SHIT ABOUT THE HOE. BUT TODAY, SHE REALLY LOOKS BEAUTIFUL! :)

  • MS. PANAMA

    @ Raquel29..

    MY BEST FRIEND IS ARMENIAN. SHE CONSIDERS HERSELF EUROPEAN. SHE ALSO CONSIDERS KIM A DISGRACE TO THEIR CULTURE. EUROPEAN=WHITE.

    ENOUGH SAID.. GOOD DAY. :)

1 2 3 8
blog comments powered by Disqus