Muy Caliente

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Rihanna FHM

The self-proclaimed rebel/bad girl Rihanna gets all wet on the cover of the December issue of FHM Mexico. Well at least everyone knows that she received her “Sex Sells” memo. We ain’t mad at her.

Rihanna FHM2Rihanna FHM3Rihanna FHM4Rihanna FHM5

More Stories From Bossip

Comments

  • http://www.theblackactor.com/ Baby Please

    Not again…

    theblackactor.com

  • http://www.myspace.com/150821702 Bankable P

    there is no way she was actually standing up the water. LOL!

  • Shipoopi

    It looks like a normal photo shoot if it were in the US. Yawn. But really? You’re shoving Rihanna in our faces worse than B. Enough! (If I see one more “Racy” photo fo her….)

  • http://www.myspace.com/150821702 Bankable P

    it also looks like “truck” jewelry is coming back in style! i’m starting to see people wearing the “truck” rings from back in the day.

  • barf

    beautiful!

  • Lady Architect

    She looks nice on this never…I really haven’t seen a bad photo shoot for her.

  • http://fu@gmail.com me that's who

    lmao @ bmama it is kinda big…….

  • http://musicisourhigh.blogspot.com musicisourhigh

    Those meetrich people sure have a lot of time on their hands anyway

    I really like the inside pictures. The cover picture isn’t my favorite. She’s very photogenic

  • Chillin @ Work

    nice….~

  • London

    She looks cute- Not overly done up w/ a big ass wig and a ton of makeup. She looks refreshing and yea her dome is kinda big but it’s all good cause she still cute anyway.

  • AND...

    I don’t like these pics. She doesn’t look bad but not good either. IDK if that’s b/c of her or the photographer. It looks average.

  • Bahama Mama

    Oh come on…lol yall don’t see the size of her HEAd!! lmao..whoo whoo..

  • http://www.gravatar.com JawJa Swag

    she is cute in these pics….but she looks stiff the poses the hair….

  • The One

    That child knows how to work a magazine cover! Get em Rhi Rhi!

  • http://www.sitfu.com sitfu

    She pretty much always looks nice.

    sitfu.com

    Taking a Closer Look at the Stories Ignored

    by the Mainstream Media

  • VTORIRI

    Instead of posting these lame pictures all the time post her reviews of her tour, her last one from Paris was terrible. These pictures were not her best they look like someone with a regular camera took these pics at her house in the basement.

  • Just Sit And Be Pretty

    Nice pics…

  • hey

    she looks hot as usual, but the magazine itself looks cheap. FHM Mexico? do elevate your game.

  • creole

    those pics are mediocre at best she should hide that dome of hers and pls stop appraisin this chic at the expense of others, rather let her know that she needs to step up her vocal skills co when another newbie emerges she’s gonna be hated like the rest

  • key

    I am soOOOOOOOOOO tired of that hair style. It was cute, at first, but now it looks like the weave is tired of the style. I saw her hairstylist on a tv show and she stated that Rihanna had really healthy hair, and that is why it always looks nice. Well, FYI, you don’t need healthy hair to make it look like that, just ask the Korean lady @ the beauty shop. Let me clarify, you do need healthy hair underneath the weave, so your hair won’t break off, but I think her hair needs to breath a little.

  • http://myspace.com/thagrindaholic BLUNTBLAZER

    DAS A GOOD LOOK 4 HER

    SHE LOVE SHOWIN OFF DEM NEW LUNGS

    http://WWW.MYSPACE.COM/THAGRINDAHOLIC

    NEW KNOCK “MISS CARWASH”

  • Ttime

    @ Rihanna:

    Bbbbbbbbbiiiiiiiiiiiittttttttttccccccccchhhhhhhhh….sit your No-Talent having ass down. All of those covers aren’t selling albums. And just for the record, Ne-Yo has saved another album. His name is about to become “Captain Save a Ho”.

  • TRAVIS T...

    She should bottle her bath water and sell it…I’d drank it..

  • lucky

    Stop player hating on that chick! Guess what you have to make money, besides selling albums ain’t getting it for a lot of Singers I.e Beyaki Alica K , and many more in the business. if that’s what you half to do to keep that issue coming in More power to ya

    Besides the chick is fly ass hell

  • fan12

    hmmmm, but I saw her profile on millionaire dating site WealthyRomance.com last week. It is said she is only interested in dating young good-looking guys!

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus