Ashanti Gets Cheeky

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Ashanti Cheeky

Ashanti performed last Friday in NYC, and we are all so lucky to get an upskirt peek of her bootycheeks.

She’s looking thick in all the right places these days. That master cleanse diet seems to work wonders for people, that is, if you are willing to starve yourself for weeks at a time.

More images from that event:

Ashanti Show 3Ashanti ShowAshanti Show 2

SMH at Sean Kingston and that damn crayon chain.

More Stories From Bossip

Comments

  • div

    Those dresses are ridiculously short! At least she has a back, kinda…white girl’s ass is out!

    Come on now, there is such a thing as too short.

  • div

    wth….how’d I get up there…

    Ha.

    Anywho…she’s lookin a lil B. Spears-ish

  • http://myspace.com/thagrindaholic BLUNTBLAZER

    I SEE WHA BENZINO WAS TALKIN BOUT DAT MONKEY IS FAT

    http://WWW.MYSPACE.COM/THAGRINDAHOLIC

    CHECK OUT NEW SMOKAZ ANTHEM “SMOKED OUT”

  • blu majic

    1st!!

  • blu majic

    Damn!! Ashanti is lookin right!!!

  • WeSSide Eviscer8r

    is that her natural hair?

  • Crap Talker...

    Ashanti is cute…but whatevs…

    Her music is wack as hell…

  • Sun Goddess

    Don’t think that’s her real hair, but it’s a very nice lacefront wig. She looks cute.

  • up2nogood

    Sean Kingston really need to find sumptin else to do wit his money, and leave the toys for the kids.

  • Hammy2u

    Sean needs to drop the shiny crayons and look into the Master Cleanse.

  • Angel_Minded

    Wow! Shani got some thick thighs!

  • M-DADDY OAKLANDS FINEST

    Ashanti is a DYME!!! And anybody that thinks any different needs to shed the haterism

  • kai

    I admit Ashanti looks cute here. Dress a lil short but you know..

  • j

    question..why does she have 2 mics? lmbao. we all know how she lip synchs!

  • Jus Another Opinion

    *rumor* I heard superhead is now with Sean Kingston, (biggie jr) poor thing holding that crayon box like it is a combo meal @ Mc D’s. He holding on for dear life that chain is the last thing superhead didn’t milk it more. Listening to weezy song prostitute (sike)!

  • Marsha

    Ashanti looks very pretty here. Her weave looks great as well, very natural (like a weave should *coughs* B..)I like her makeup as well, too bad her career is dunzo though. I know she mad about that crotch shot

  • Marsha

    Sean SMH…..And Jesus wept

    .

    .

    .

    at that chain

  • http://www.gravatar.com MzGapeach

    she looks cute…….and her weave is on point as it is most of the time.

  • http://www.yahoo.com Southern Belle 225

    She looks nice but she is still garbage! She doesn’t even try to entertain. she just stands in the same poses and holds her mid section. Her singing is sub-par at best

  • FineAsWine

    I AM SURE NELLY WONT BE HAPPY BOUT THAT PIC..LOL

  • http://www.myspace.com/birdshu Bird

    I like Ashanti and wish she would come back with some goog music. Her weave always looks nice because, much like Aaliyah, her natural hair is pretty long. And what’s with everyone getting weaves and lacefronts mixed up these days? They look nothing alike.

  • Sun Goddess

    Lacfront wigs ARE weaves, but they are made with LACEFRONTS to make the WIG/WEAVE look real, like it’s growing from your own hairline….

    SMH.

  • Sun Goddess

    AND SHE IS NOT ON THAT WEBSITE!

  • Strong Black Man

    Ashanti is still alive?! I thought she died in that plane accident a couple years back.(10 minutes later) oh that was Ailiyah. Anyways Sean Kingston look like Cee-Lo in that old Goodie Mob video. The one with the dad from the “Friday” series was in. He had his head on that little kids body doing the Michael Jackson dance lol

  • Kdogg

    All I know is, Irv Gotti is a punk bi@tch. The way he treats his “wife” on his show is very disrespectful. If I was a cameraman filming that last episode, I wouldve laid his @$$ out!

1 2 3
blog comments powered by Disqus