Are You Feelin’ This Makeover??

- By Bossip Staff Categories: News

Posted by Bossip Staff

Estelle

Estelle, who normally takes pics that can make one’s eyes bleed, gets a couple of cool points from us for the new ‘do’ and make-up being on point.  There’s still much room for improvement, but does she get an A for effort?

More pics of Estelle and recording artist, Se7en, at the Circle in NY on the flip side.

EstelleSe7en and EstelleEstelleEstelle

Images via WireImage

More Stories From Bossip

Comments

  • me!

    ist!

  • yessir

    2nd!

  • PRADA LUVS 50...

    SHE LOOK THE SAME TO ME SO I GUESS IM NOT LOL.

  • n_satiable

    Looks like she’s trying to get that famous British grill fixed…that alone makes me happy.

  • n_satiable

    LOL @ reese615…I was thinking the same thing!

  • Shootingstar

    She looks nice. Her make-up is on point, but it always is. The hair could be styled better.

  • bcan

    she looks nice.

  • Luv-Lee

    cute but too much scarf…why does this scarf trend seem like its gonna run right thru the spring time??

  • Luv-Lee

    good morning Prada…lol😉

  • http://bossip Deeprincess

    I like the new look. Thank God. I was beginning to wonder if there was any hope.

  • Mika T

    I love it! u go girl!!

  • Green M&M

    I give her a B-

  • twinkle said it 1rst

    I like her choice of colors and love her toe nail polish.

  • zappy

    What makeover?????

  • Glok9n: The real glok !!!

    SHE GOT THAT SCARF TO HIDE THEM BIG AZZ TEEFUS! SHE LOOKZ OK I GUESS!

  • About it

    I always liked her look, but I gotta be honest, until she gets her grill fixed, she won’t be workin’ with much.

  • http://bossip mybaad

    cute

  • Luv-Lee

    zappy
    What makeover?????
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~“
    LOL!!!

  • Luv-Lee

    Whats up Glock!!

  • Usher's ex DON'T hate he is fugly now

    and the shoes ….wrong again…looks like tameka foster been at it again styling folks again
    i am surpise it aint the house of dereon green atrocity..oh yeeah sorry they picked that one for DAWN
    green scarf…in spring..hmmmm

  • Glok9n: The real glok !!!

    HEY LUV-LEE! IM GOOD SUGAR, I HOPE YOU ARE THE SAME LOVE!

  • Luv-Lee

    @ Usher’s ex DON’T hate he is fugly now
    LMAO!!!!! U going hard!!! Poor Estelle…

    @ Glok
    Hey u…Im cool…just bored at work.

  • Jamillah

    The hair looks good on her. Her style is definitely original. I give her an “A” for effort.

  • BKLYNZ OWN (!!gwop getta!!)

    BOUT TIME…….SHE LOOKS DECENT

  • http://Bossip AKeys_Stan XOXOXO

    Estelle its not your hair. its your face cut that off

1 2 3 9
blog comments powered by Disqus