In White Folks News: He Died from Smokin Rocks???

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

healthledger4

Heath Ledger died today, it is rumored he OD’d smoking rocks. It was known in Hollyweird he snorted yay during his career. Amy Winehouse better peep game and put the pipe down.

Discuss….

More Stories From Bossip

Comments

  • Stoney

    WHAT?

  • Fizzle

    ….prescription pills killed Heath not “yay”….

  • other

    wrong info. they found OTC sleeping pills near him.

    this post is so disrespectful.

  • Roberto

    i guess the joker wont be returning in a 3rd Batman film

  • Dolla Bill

    Who is he?

  • http://myspace.com/keifk Keif K

    Wow, wasnt he going to play the joker in the new batman movie?

  • http://www.cafepress.com/buy/everyone+loves+a+black+girl/-/pv_design_details/pg_1/id_20426726/opt_/fpt_/c_666/ BostonBitty

    WHAT??????????

    FOR REAL?? this is a sad wake-up call Robin Thicke.

  • 504 luh's Stoney Jackson & eff who doesn't care !

    WHAAAAAAT ??? DAMN !!!

  • OneStep

    Sad that his kid will never get to know her dad. However, if he didn’t have enough sense not to abuse drugs, why should I or anyone else care? Ledger has been a crack head /heroin user for years. No surprise he ended up dead. He isn’t the first actor to die of an overdose, nor will he be the last.

  • Yadadamean?

    AYO, amy crackhouse better watch her back

  • mr.anderson

    Correction Keif … he actually plays the Joker in Dark Knight.

  • serene

    STOP SPECULATING!!! y’all ain’t learn nuthin from Sean taylor’s death. wait til the facts come out. RIP!!!!

  • Bedstuy Beauty

    You forgot to add that he was found in Little mary-kate olsen’s apartment!!!!

    And oh yeah, its pills not rocks. LOL

  • BOSSMAN

    SAD!! PLEASE PEOPLE DONT DO DRUGS!! SO SAD DIDNT HE JUST HAVE A KID? WOW LETS PRAY FOR HIS FAM AND FRIENDS!

    ON A LIGHTER NOTE!

    CHECK OUT THIS HOT CHICK

    MYSPACE.COM/KANARYDIAMONDS

  • Gyrl

    And he’s got a two year old baby too…smh

    what a shame. Too much too soon

    Young Hollywood has access to ENTIRELY too much

    Next up it’ll probably be a story about Britney or Amy 😦

  • lady k

    WHAT?!!! awwww nawwww! heath ledger was a great actor. R.I.P😦

  • chynaboo

    Yeah he may have used but nobody saw it coming because he was not the poster child for crack like Amy, Pete , Bobby, and Whit. RIP Heath and my condolences to the family especially that lil girl he left behind….damn shame

  • Bernie Mac

    have a little more respect for him. he’s not Amy whinhouse running around here hittin the pipe. good actor, will be missed. get it right b.s

  • chynaboo

    Oh yeah, I’m not saying he smoked crack I’m just saying that his drug use was not broadcast like those I mentioned above.

  • BLACK POWER

    damn he gonna be on that new batman film comin soon 2 theaters… he suppose 2 play as the joker so sad…HE WAS FOUND DEAD IN ASHLEY OLSEN APARTMENT… THE LITTLE BABY FROM FULL HOUSE… I USE TO WATCH FULLHOUSE ALL THE TIME

  • bloop

    This is one of the most ignorant posts I’ve ever seen on this site. Prescription pills were found on his bed next to his body. For all we know, the guy could have had a heart condition or something. It’s a shame when anyone died, whether or not they had a drug problem, but to just write something so vile and (most likely) untrue is bad journalism.

  • lady k

    if amy, bobby, whit, etc. don’t wake up now, there’s not much left you can do.

  • lady k

    @ who me

    i COSIGN!!!

    no respect for the deceased.

  • http://www.abovethespotlight.com cutie pie

    come on you guys could be a little more respectful when reporting death no matter whom it is

  • Momo

    I think our feelings about this post would be better heard if WE ALL LOG OFF THIS SITE RIGHT NOW.

1 2 3 26
blog comments powered by Disqus