America’s Top Black Executives

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

This is the kind of list we love to see here at Bossip. There’s nothing better than reading about successful black men and women who have elevated their game to the next level. Pop the lid for more

More Stories From Bossip

Comments

  • Dr. Winkie

    i hope they married to black women too

  • Philly

    i LOVE it…keep making these wrinkled, ugly, aging-hella-badly white people MAD…LMAO i love it. (singing angie stone’s song ‘brotha’)

  • rome

    I just hope they don’t forget the rest of us when they get in the position to change someones life. Be responsible with what God has given you.

  • Philly

    and remember black people to ignore the DEVILS that posts on this site. they JUST MADDDD!!! lol

    (sticking out my tongue)

    take that, take that, take that (like diddy used to say)

  • Mrs. RL (of Next)

    @ Dr. Winkie

    Co-sign!!!

  • rome

    Resist the devil and he shall flee!

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    LOL @ Dr. Winkie’s name!

    @Rome
    Hi love!

  • Bulldozer

    I’m so glad they did not put Puffy and Jay-Z on this list.

  • rome

    Re what up boo?

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    @rome

    Aaah, nothing…just on a quest for mindless entertainment…

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    @Rome

    What about you? It’s Friday!

  • rome

    True dat! I tried to catch you yesterday but I guess you were busy.

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    @rome

    I’m sorry I failed you master! What can I do to get you to forgive me?

  • Mrs. RL (of Next)

    @ Bulldozer

    Co-sign. I think successful, non-celebrity, black males should be featured in magazines and such more often.

    It would encourage young kids to work hard and strive for college.

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    @rome

    Ohhh yeah! I forgot that…hmm…NW, NE, SW, SE?

  • rome

    @re

    NW right now.

    Suthrn MD by night 5 min from SE.

  • Philly

    @rome

    i told yall to ignore the devils..replying is like feeding them a meal, they love it, and cant live without it.

    just remember, the person posting this is ugly & negative.. lol lol

  • rome

    @ philly

    No doubt……but I couldn’t resist. I’m good now though…..done with that.

  • http://www.ferdoza.blogspot.com Re

    @rome
    Interesting…

    SS, MD by day…NW, DC right now. You’re scaring me.

  • Bulldozer

    @RL

    You mean you don’t like the Forbes features of Jay-Z where he has the obligatory mention of how he sold crack when he was young? LOL!

  • Philly

    @rome

    for some strange reason, when obama won, white people felt a hugh loss of power, and they try every chance they get to be negative towards black folks with their retarded racist rants, lol, even white cops are taking their anger out on black people. THEY NEED TO GET OVER IT!! but just remember that they are evil & ugly!!! LMAO LMAO

  • rome

    Re

    @rome
    Interesting…

    SS, MD by day…NW, DC right now. You’re scaring me.

    ————————————————–

    Don’t be scurrred! 😉 lol!!

  • rome

    I won’t hurt you!

    Jus kiddin man
    jus kiddin!

  • rome

    @rome

    for some strange reason, when obama won, white people felt a hugh loss of power, and they try every chance they get to be negative towards black folks with their retarded racist rants, lol, even white cops are taking their anger out on black people. THEY NEED TO GET OVER IT!! but just remember that they are evil & ugly!!! LMAO LMAO

    —————————————————

    I don’t hate whites but there does seem to be a certain demographic that tend to portray a certain dislike for the HNIC and the hottest chick in da game!!!

  • rome

    I’m headed to lunch see you guys around one or so.

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus