Some Morning Swirl: Reggie Bush is Keeping Tabs on Kim K.

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

kimk

Reggie Bush and Kim Kardashian are seen here leaving a hotel in Miami after Reggie just beat the botox out of her loins. He looks nice and satisfied. What do yall think?

Pop the top for more

kimk4kimk2kimk3kimk5

More Stories From Bossip

Comments

  • candy

    It was said that she posted her nice profile on a celeb dating site
    _____Meet Wea lthy com______ to seek for rich man to date. Many guys like her very much.

  • cute

    not that i care. but 1st 1st 1st

  • Nique

    A hotel or restaurant cause the carpet clearly states a restaurant…

  • bmore chick

    ewww Reggie can do much better…

  • JB Cougarlicious - Free until Aug 2009

    Morning 6

  • JB Cougarlicious - Free until Aug 2009

    No one hates this couple. We just have fun getting on Kim K.

    Hate the shoes. Kim Step you shoe game up. Go talk to Amber or Carrie Bradshaw

  • Nique

    @CC

    Oh ok…thought I was going crazy-imagining things.lol

  • ATLBlogger

    @ Nique, I notice that too.

  • Lady J

    I love the shoes!!!! EVA should take note on how to wear shoes…..

  • Cutie

    @ JB Cougarlicious – Free until Aug 2009

    I don’t care what anyone says about Amber Rose, that bytch is feirce and her bod is the business. Not really feeling that hair cute. This is what they need to do…put Kim K’s head on Amber Rose body and keep the Amber Rose complexion thennnnnn….I would be hating on Kim K. LOL. Agreed?

  • Cutie

    ^meant “hair cut” and “fierce”..damn..My azz is dyslexic like a mug today😦

  • BlackFriday

    And why is this site so obsessed with Trannys?

  • Jade Silver

    Question for the day…

    Who thinks these two will walk down the isle?

  • Mona

    They are kinda cute together…

  • rome a.k.a. (Fu#k! Da Diaz Bruddaz)

    Keep smashin Reggie…..Keep smashin! I just hope

    you know you can’t turn a hoe into a house wife

    fool!

  • me (the original)®

    The Care Police don’t even leave the station anymore for this.

  • jazi

    Tranny probably called the paps to let them know they were on their way out..sad

  • mane

    If they’re happy, I gotta accept that.

  • Reggies Mama

    Reggie, don’t marry dat fake(ass) woman. You caint make a wife outa hoe.

  • Pride

    Damn Shanice you gets off. You sound really good. I didn’t care for Beyonce song because you sound to much like her. But take a bow you got off. You go girl. On the real I met a guy that works for P diddy and when I think of his name I will posted it. Please send your you tube to him. I swear it will reply back to you. I can’t think of his name shoot! You can sing I am shocked you don’t have a deal already. You need to get busy and send every one this. I just stop to look at it and I was dang she got a VOICE. You go Shanice!

  • BlahBlah

    I like them as a couple.

    (and yes, I’m a black chick)

  • Sharie

    Kim K looks super cute…..

  • Divine

    “The only reason I can up with, is they hate on Kim, due to her exclusively dating sucessful black men.”
    —————————————-
    That’s the nice way of saying…LOL!

    She only “sleeps” with men who can make her famous.

    This is from the men she slept with and her “frienemies”
    Not sure what that makes her.
    A Hoe or an Opportunist. You decide.

    I personally just thinks she’s phony.
    Trying to sell this innocent image, when everyone knows the real deal..
    It’s HILARIOUS to me.
    I just find it funny that Black men come to defend her so vehemently and ALWAY manage to put down black women with such racist and vemonous words.
    WHY? For WHAT?
    She doesn’t wan’t you if you can’t make her infamous/famous!

  • JK

    I think she lied when she said whe was a size 2.

  • Marquis de Sade

    Divine

    “I just find it funny that Black men come to defend her so vehemently and ALWAY manage to put down black women with such racist and vemonous words.”

    No more hilarious than you “SISTAS'” who vehemently hating on a woman who hasn’t done anything to adversely affect your lives, other than dating one of your fantasy idols (who, lets’ face it), you wouldn’t have a chance in Hades of meeting (let alone) dating.

1 2 3 10
blog comments powered by Disqus