Tyra Finally Gets Her PDA on With Her New Man

- By Bossip Staff

Tyra Banks briefly broke out the hand-holding and “all boo’ed up” steez while hanging with, John Utendahl, in Hawaii. Good to see Tyra publicly displaying that she gets her panties soaked up.

For more pics…

More Stories From Bossip

Comments

  • K.C.

    i heard tht tyra

  • sahra

    first

  • http://bossip I`ll Talk about what I want to talk about Nucca !

    I bet that dude be on some dang this chick can talk usually about this number … ZERO .

  • Dr. Winkie

    Ladies see what a good man can do for you….i never seen her look so relaxed and fresh.

  • NIK

    Who is the guy?

  • me (the original)®

    What an interesting looking man.

    Anyway, if she’s happy, I’m happy for her.

  • http://Bossip TVG

    She needs some eye make-up! An fast! Dark Circles and Shit!

  • Ms. Super Bitch

    he is barely holdin her hand…big deal.

    ps who is he?

  • Beigelake

    Love the dress!!

  • Nikki

    I’m happy she has someone to make her smile!

  • fngrl17

    He must be tall as hell cuz Tyra is every bit of 6’6 in heels.

  • http://bossip MoniSings

    Ooh! I’m with Beigelake…adorable dress!!!! Get your “man” on, Tyra!

  • Lynn

    Same man she’s been with for two years. Can’t seem to get him to marry you huh Tyra..if you really want a man..

  • Tropical English

    @Lynn

    Girl, you sound lonely as hell.

  • Am I Stupid or What?

    He is NOT holding her hand and she is barely touching his.

  • Tamyra

    damn he gotta be tall

  • http://bobolzfl@gmail.com Bob B

    Hello, Tyra’s gay…Can you say… STEDMAN

  • Kill-iLL-Lights

    she has the ugliest legs

  • thegoodgood

    isn’t it weird that he looks like stedman?

  • http://bossip NIKA

    HAHAHAHA he DOESSSSS look like steadman!!

    i want that dress!

  • ja nae nae (:

    Hmm.. Go tyra

  • Lynn

    Tropical English

    You sound like you ain’t married and you wanna be.

  • Good N Wise

    Why do you have to make a vulgar reference to her underwear being soaked?

    You don’t describe any man’s body in such a vulgar demeaning way? Why do you treat women like they are some kind of sub-human who you must denigrate like that? Totally unnecessary. Shame.

1 2
blog comments powered by Disqus